دقت لودسل سوها

۲ بازديد ۰ نظر
دقت لودسل سوها به میزان خطای آن سنسور اشاره دارد و یکی از مهم ترین عواملی است که در این بخش به آن پرداخته شده است. دقت و کیفیت این بخش به عوامل زیر بستگی دارد:

طراحی قطعه
رعایت اصول طراحی یکی از عواملی است که در بهبود دقت لودسل تاثیر مستقیم دارد.
مواد آلیاژی هسته
هسته یکی از مهمترین اجزای لودسل است و تاثیر زیادی بر عملکرد و دقت قطعه دارد. انواع مختلف لودسل ها از آلیاژهای متفاوتی برای هسته خود استفاده می کنند و قطعات موجود در بازار بسته به نوع آلیاژ مورد استفاده برای هسته خود عملکرد و دقت متفاوتی دارند.
ارتفاع قطعه کار
ارتفاع لودسل پارامتر دیگری است که تاثیر بسزایی در عملکرد قطعه دارد. هر چه ارتفاع سنسور بیشتر باشد، دقت اندازه گیری آن نیز بیشتر می شود.
وزن سلول بارگذاری کنید
وزن سنگین قطعه به این معنی است که نسبت بیشتری از فولاد دارد که با جرم آن ارتباط مستقیم دارد.
ابعاد صفحه پایه سلول بار
صفحه پایه بزرگ لودسل امکان گردش بهتر قطعه حول محور عمودی آن را فراهم می کند و عملکرد آن را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.
مقدار خمش سلول بار
انحنای بیشتر قسمت بالایی این قسمت به معنای گردش بهتر آن حول محور عمودی است و یکی از مهم ترین عوامل در بهبود دقت لودسل می باشد. به منظور کاهش هزینه ها، برخی از تولیدکنندگان در بازار معتقدند که انحنای کمتر از حد مجاز است که دقت لودسل را تا حد زیادی کاهش می دهد.
ساختار و کیفیت کرنش سنج ها (کرنش سنج)
هرچه ساختار و کیفیت قطعه بهتر باشد، دقت و کیفیت لودسل بالاتر و عملکرد بهتری خواهد داشت.
تعداد کرنش سنج های استفاده شده در محصول
تعداد زیاد کرنش سنج های به کار رفته در این قطعه حساس به طور مستقیم بر حساسیت و کیفیت آن تأثیر می گذارد. در حال حاضر در ساختار لودسل های موجود در بازار از 2، 4، 6 یا 8 کرنش سنج استفاده می شود.
فاکتورهایی که ذکر کردیم مهمترین مواردی هستند که در تعیین کیفیت انواع لودسل ها باید مورد توجه قرار گیرند و یا می توان به دسته بندی این قطعات اشاره کرد. طبقه بندی انواع لودسل توسط سازمان oiml واقع در سوئیس انجام می شود. این مطالعه با بررسی میزان خطا و عملکرد قطعه در شرایط محیطی مختلف، سطح کیفی قطعه مورد نیاز را تعیین می‌کند.
همانطور که در این مقاله اشاره شد، لودسل ها اجزای بسیار حساس انواع باسکول هستند و یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده کیفیت و دقت ترازو به حساب می آیند. عوامل زیادی بر کیفیت و عملکرد این کار تأثیر می گذارد که در این مقاله به طور کامل به آنها پرداخته شده است.

خرید لودسل سوها در سایت آرکا اینورتر 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.