مراحل ثبت تغییرات شرکت

۵ بازديد ۰ نظر

مراحل ثبت تغییرات شرکت

تکمیل فرم مربوط به صورتجلسه تغییرات
شرکت هایی که فعالیت آنها برای ثبت نیاز به مجوز دارد باید قبل از ثبت تغییرات در اداره ثبت شرکت ها به مراجع صدور مجوز مراجعه و پروانه خود را تغییر دهند.
با مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها و تکمیل مراحل ثبت تغییرات و دریافت کد رهگیری.
اصل مدارک و مدارک لازم را از طریق پست به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در محل اقامت قانونی شرکت مورد تقاضا ارسال نمایید.
مقایسه مدارک و مستندات متقاضی با پرونده الکترونیکی مربوطه توسط اداره ثبت شرکتها.
تهیه پیش نویس مؤسسه، تأیید هویت و دریافت امضای متقاضی برای ثبت در صورت مطابقت کالای درخواستی با قوانین و مقررات.
در صورت عدم انطباق کالای درخواستی با مقررات و یا وجود نواقص در مدارک و مستندات، نواقص جهت اصلاح به متقاضی اعلام خواهد شد. متقاضی موظف است ظرف مدت 30 روز نسبت به رفع نواقص اقدام نماید. در غیر این صورت مدارک و مستندات ارسال شده از طریق پست مسترد می شود و ادامه رسیدگی به کالای درخواستی منوط به ورود مجدد اطلاعات به سامانه و اخذ کد رهگیری جدید می باشد.
اداره ثبت شرکت های مرکز استان برای ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری که قبلا در اداره ثبت خارج از مرکز استان ثبت شده اند، ابتدا پرونده مربوطه را از مرجع ثبت درخواست می کند و مراحل ثبت تغییرات را انجام می دهد. مطابق با مقررات. اداره ثبت شهرستان ثبت‌کننده شخص حقوقی موظف است ظرف یک هفته پرونده‌های مربوطه را شماره‌گذاری و به مرجع ثبت شرکت‌های مرکز استان ارسال کند.
اداره ثبت شرکت های استان موظف است قبل از اقدام، فایل دریافتی را اسکن و داده تهیه کند.
بررسی کارشناسی، تایید و تعیین نام اشخاص حقوقی که درخواست ثبت تغییر نام آنها توسط اداره ثبت شرکت های سرمایه استان و موسسات غیرتجاری مطابق مقررات انجام می شود.
پس از بررسی کارشناسی و تایید درخواست های واصله در اداره ثبت شرکت های سرمایه استان و اداره ثبت غیرتجاری، مراحل زیر انجام می شود.
اداره ثبت شرکت ها پیش نویس سندی را برای ثبت تغییرات شخص حقوقی در سامانه تهیه و به صورت الکترونیکی محتوای آن را به اطلاع متقاضی می رساند.
متقاضی پس از ملاحظه مندرجات پیش نویس جهت پرداخت هزینه دولتی و امضای نسخه چاپی آن به اداره ثبت شرکت ها مراجعه می کند.
اداره ثبت شرکتها پس از احراز هویت مسئول و حصول اطمینان از دریافت حق الزحمه دولتی، دو نسخه از سند قطعی را چاپ و به امضای مسئول رسانده و در دفتر الکترونیک مربوطه در سامانه ثبت می کند. نسخه امضا شده سند نهایی پس از اسکن در پرونده الکترونیکی ثبت اشخاص حقوقی ذیربط نگهداری و یک نسخه به متقاضی تحویل داده می شود.
در صورتی که محل سکونت شخص حقوقی مورد تقاضا در شهری غیر از مرکز استان باشد، اداره ثبت شرکت های مرکز استان پیش نویس سند تولید شده را از طریق سامانه به اداره ثبت شهرستان محل سکونت قانونی شخص حقوقی ارسال می کند. احراز هویت و اخذ امضای مقام رسمی و مراتب را از طریق پیام کوتاه به متقاضی اعلام می کند. دفتر مذکور پس از احراز هویت و اخذ امضا، رونوشت امضا شده را اسکن و از طریق سامانه به اداره ثبت شرکت ها در مرکز استان ارسال و رونوشتی از سند امضا شده را به متقاضی تحویل می دهد.
مرحله نهایی ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری در سامانه و الصاق سند امضا شده اسکن شده به سابقه ثبت الکترونیکی اشخاص حقوقی توسط اداره ثبت شرکت ها در مرکز استان انجام می شود.
اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری پس از طی تمامی این مراحل با ایجاد زیرساخت و ارتباط سیستمی با روزنامه رسمی در تمامی موارد، یک نسخه از سند الکترونیکی ثبت شده همان آگهی ثبت را از طریق شماره زیر برای روزنامه رسمی ارسال می کند. سیستم متقاضی موظف است نسبت به پیگیری مراحل انتشار آگهی و پرداخت هزینه های مربوط از طریق درگاه اختصاصی روزنامه رسمی با استفاده از کد رهگیری بالای آگهی تأسیس اقدام نماید. آگهی ثبت نام مورد نظر پس از 7 روز کاری در سایت روزنامه رسمی منتشر و عمومی می شود.

ثبت تغییرات شرکت در اصفهان در سایت گیتی ثبت اصفهان 

چگونه مشاور مالیاتی شویم؟

۹ بازديد ۰ نظر

مشاور مالیاتی چیست؟

یکی از پرتقاضاترین رشته ها در زیر مجموعه مشاوره کسب و کار، مشاور مالیاتی است که بسیاری از افراد و سازمان ها به آن نیاز دارند.

مشاور مالیاتی فردی است که با کسب تجربه و تخصص نه تنها از نظر تحصیلی بلکه تجربی، گنجینه ای از نکات و روش هایی را در اختیار دارد که می تواند به کسب و کارهای مختلفی که دارای مشکلات مالیاتی هستند کمک کند و به آنها مشاوره مالی و مالیاتی ارائه دهد.

حتما می دانید که در دو سه سال اخیر قوانین مالیاتی بسیار سخت گیرانه شده است و باید پذیرفت که فرار از مالیات غیرممکن است! (اگرچه مثل همیشه، برخی از کلان بزرگ از مالیات فرار می کنند، اما برای همه اینطور نیست!)

مالیات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب‌وکاری است و امروزه با سخت‌تر شدن قوانین مالیاتی در ایران، بسیاری از کسب‌وکارها نیاز به مشاور مالیاتی مجرب و متخصص دارند که بتوانند در کمتر از یک دقیقه پاسخ سوالات خود را به صورت آنی و آنلاین دریافت کنند. از جمله وظایف مشاور مالیاتی ارائه راهکارهای قانونی برای بهبود امور مالیاتی شماست.

بررسی وظایف مشاور مالیاتی

وظایف یک مشاور مالیاتی بسیار فراتر از یک حسابدار ساده است. مشاور مالیاتی فردی با تخصص و تجربه در زمینه های مالی، اقتصادی و حسابداری است که به قوانین و مقررات مالیاتی نیز مسلط بوده و می تواند به پرونده های مالیاتی در دادگاه رسیدگی کند. مشاوران مالیاتی همچنین می توانند به مشتریان خود در مورد مسائل مالی و قوانین مالیاتی مشاوره دهند. این فرد همچنین می تواند برای افراد یا شرکت ها برنامه ریزی مالی انجام دهد.

چگونه مشاور مالیاتی شویم؟

در پاسخ به این سوال که چگونه می توان مشاور مالیاتی شد، باید بگوییم که لازمه اصلی شما برای تبدیل شدن به یک مشاور مالیاتی موفق این است که علاوه بر تسلط بر حوزه های مالی، اطلاعات حقوقی کافی نیز داشته باشید. قوانین مالیاتی گاهی پیچیده هستند و برای درک صحیح آنها باید دانش حقوقی بالایی داشته باشید.

روابط عمومی بالا یک مزیت برای مشاور مالیاتی است. روابط عمومی بالا برای جذب مشتریان جدید و مذاکره با سازمان های مرتبط مورد نیاز است. توجه داشته باشید که یک مشاور مالی یک تحلیلگر نیز هست. این بدان معناست که او ابتدا باید بتواند شرایط مشتریان خود را به خوبی تجزیه و تحلیل کند تا بتواند با موفقیت وارد این حوزه کاری شود.

برای مشاور مالیاتی بهتر است اصول اولیه را در دانشگاه در رشته های مرتبط مانند حسابداری یا اقتصاد یاد بگیرید. البته به شما توصیه می کنیم که به دوره های دانشگاهی اکتفا نکنید و در دوره های مشاور مالی نیز شرکت کنید.

لازم به ذکر است که در این زمینه هیچ چیز مانند تجربه به شما کمک نمی کند. اگر تازه شروع کرده اید، می توانید با یک فرد ماهر کارآموزی کنید تا تجربه کسب کنید. برنامه ریزی، مدیریت و روانشناسی از دیگر موضوعاتی هستند که مطالعه آنها توصیه می شود. لازم نیست در این زمینه ها متخصص شوید، اما دانستن آنها کمک زیادی به پیشرفت شما می کند.


برای دریافت مشاوره مالیاتی در اصفهان تنها کافی است از سایت گیتی ثبت اصفهان دیدن کنید.

مراحل دریافت کارت بازرگانی

۷ بازديد ۰ نظر

مراحل دریافت کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی است که به دارنده آن (اعم از شخص حقیقی یا حقوقی) امکان انجام فعالیت های تجاری از جمله صادرات و واردات کالا را می دهد.

پیش از این باید کارت بازرگانی از طریق اتاق بازرگانی اخذ می شد، اما اکنون فرآیند صدور کارت بازرگانی از طریق سامانه جامع تجارت به نشانی ntsw.ir انجام می شود.

بنابراین برای صدور و دریافت کارت بازرگانی ابتدا باید اطلاعات و مشخصات خود را از طریق سامانه جامع تجارت ثبت و پس از پرداخت هزینه های مربوطه و اخذ تاییدیه از وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت دریافت به اتاق بازرگانی مراجعه نمایید. یک کارت ویزیت

همچنین علاقه مندان به دریافت کارت بازرگانی می توانند در دوره آمادگی آزمون کارت بازرگانی که به تازگی در مرکز آموزش بازرگانی ایجاد شده است شرکت کرده و اطلاعات و دانش لازم را کسب کنند.

شرایط اخذ کارت بازرگانی

اشخاص حقیقی:
1- کارت بازرگانی به درخواست متقاضی از طریق سامانه جامع تجارت توسط شعب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون ایران به نمایندگی از اتاق های مذکور به نام متقاضیان صادر می شود. که واجد شرایط زیر با زمینه فعالیت خاص باشند که پس از تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت معتبر خواهد بود.

2- داشتن حداقل سن 20 سال

3- داشتن حداقل دیپلم متوسطه

4- ارائه محل فعالیت درج شده در شناسه (کد) منحصربفرد درگاه ملی مجوزها.

5- داشتن دفاتر قانونی و ارائه اظهارنامه ثبتی

6- داشتن حساب جاری مورد تایید بانک مرکزی

7- نداشتن اشتغال (اعم از تمام وقت و پاره وقت) و همچنین نداشتن ارتباط استخدامی یا مشاوره ای با وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی، قوای سه گانه و نظامی، انتظامی، عمومی، غیردولتی و انقلابی. نهادها

7- عدم ورشکستگی به تقصیر یا تقلب

8- عدم محکومیت کیفری مؤثر

9- ارائه گواهی از سازمان امور مالیاتی مربوط مبنی بر تأدیه یا ترتیب پرداخت بدهی قطعی مالیاتی موضوع ماده (186) قانون مالیاتهای مستقیم - مصوب 1366 - با اصلاحات بعدی آن.

10- داشتن گواهینامه موفقیت در آزمون های توجیهی بازرگانی.

11- نداشتن بدهی قطعی گمرکی موضوع ماده (7) قانون امور گمرکی - مصوب 1390 - یا تعیین تسویه بدهی و نداشتن قاچاق یا جعل گمرکی.

12- ارائه کد اقتصادی.

اشخاص حقیقی غیر ایرانی

13- دارا بودن کلیه شرایط مقرر برای اشخاص ایرانی.

14- داشتن مجوز کار و اقامت معتبر.

15- تاییدیه عمل متقابل از وزارت امور خارجه (اتباع خارجی)


اشخاص حقوقی

(صرف نظر از اینکه در ایران تشکیل و ثبت شده باشد یا در خارج از کشور تشکیل شده و سپس در ایران به ثبت رسیده باشد) (کارت بازرگانی اشخاص حقوقی با رعایت مفاد بندهای فوق به نام شرکت صادر می شود.)

مدیرعامل یا یکی از صاحبان امضای مجاز شرکت باید دارای کلیه شرایط مندرج در بندهای (1)-(2)-(7)-(8)-(10) برای اشخاص حقیقی ایرانی بوده و حسب مورد: (2)-(3) برای اشخاص حقیقی غیرایرانی.

مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره باید دارای شرایط مقرر در بند (6) برای اشخاص حقیقی ایرانی باشند. (شرکت ها و مؤسسات دولتی، مؤسسات انقلابی، مؤسسات عمومی غیردولتی، شرکت ها و مؤسسات متعلق به بند (1) تا (3) مشمول محدودیت بند (6) و «10» نمی باشند. بیش از پنجاه درصد مالکیت)، شرکت ها و مؤسسات متعلق به بند (4) (با بیش از پنجاه درصد مالکیت)، شرکت های تعاونی و اعضای هیئت علمی)
شرکت ها باید شرایط مندرج در بندهای (3) – (4) – (5) – (7) – (9) و (11) اشخاص حقیقی ایرانی را دارا باشند.
مدارک مورد نیاز جهت اخذ کارت بازرگانی
آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی (در زمان ثبت شرکت کلیه موارد مندرج در اساسنامه (اسامی شرکا، سرمایه شرکت، سمت، موضوع شرکت) باید در روزنامه رسمی درج شود.)
تصویر اساسنامه و آخرین تغییرات صورت گرفته در روزنامه رسمی شرکت متقاضی پروانه فعالیت
گواهی دوره آموزشی اخذ کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی استان ها (تجاری که برای اولین بار کارت دریافت می کنند و افراد فاقد مدرک تحصیلی مرتبط) (16 ساعت و بر اساس ماده 10 اجرائیه) مقررات قانون مقررات صادرات و واردات)
تاییدیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق تعاون (شامل پرداخت حق عضویت)
کار یا اقامتگاه معتبر

اخذ کارت بازرگانی در اصفهان در سایت گیتی ثبت اصفهان 

نکات مهم برای انتخاب عنوان برند

۷ بازديد ۰ نظر

برند چیست؟

برند یا نام تجاری نماد حقوقی یک شرکت و حتی یک شخص حقیقی است که در فروش کالا و خدمات و فعالیت های اقتصادی و ... استفاده می شود برند شما نامی است که دارای ویژگی ها و مفاهیم عاطفی است. کلمه برند در زبان انگلیسی (Brand) به عنوان یک نام قانونی، علامت تجاری طرح، نماد، عبارت یا نامی است که خدماتی را ارائه می دهد یا محصول خاصی را به فروش می رساند که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود.

از دیدگاه مصرف کننده، خرید از یک برند به معنای: کیفیت بالا، ریسک کمتر، سپردن مسئولیت به سازنده و وسیله ای نمادین برای بیان شخصیت است. اولین قدم در کسب و کار اعتماد است و علامت تجاری این اعتماد را از طریق برندسازی به مصرف کننده منتقل می کند.

ثبت برند در اصفهان در سایت گیتی ثبت اصفهان امکان پذیر است.

هدف از ثبت برند چیست؟

ثبت علامت تجاری به کسب و کارها و شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را از سایرین متمایز کنند و از کپی برداری و سوء استفاده دیگران از آنها جلوگیری کنند. علاوه بر این، ثبت برند باعث افزایش ارزش تجاری شرکت و جلب اعتماد مشتریان می شود. ثبت نام تجاری همچنین می تواند به عنوان یک دارایی نامشهود در ارزیابی شرکت و در مذاکرات تجاری استفاده شود.

دامنه حمایت از علامت تجاری چیست؟

در همه کشورها، علائم تجاری ثبت و محافظت می شوند. دفاتر ملی یا منطقه ای اطلاعات کامل در مورد درخواست های ثبت و تمدید علائم را حفظ می کنند. اگرچه نتایج ثبت به کشور مربوطه محدود می شود، اما برای جلوگیری از ثبت نام جداگانه در هر کشور، سیستم ثبت علامت بین المللی WIPO اجرا می شود که توسط یک معاهده اداره می شود.

توافقنامه مادرید:
این توافقنامه توسط سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) تنظیم شده و شامل دو معاهده است. در ثبت علامت تجاری مادرید، متقاضی مدارک خود را به دفتر بین المللی WIPO در ژنو ارسال می کند و درخواست ثبت در کشورهای عضو را اعلام می کند. دفتر بین المللی علامت را ثبت و به کشورهای تعیین شده ارسال می کند. اگر کشوری از ثبت علامت خودداری کند، این تصمیم به WIPO اطلاع داده می شود و در ثبت بین المللی منعکس می شود.

به عبارت دیگر ثبت بین المللی یک سیستم امن است اما ثبت نهایی در هر کشور به تصمیم مستقل آن کشور بستگی دارد.

ثبت برند یک فرآیند مهم و قانونی است که طی آن نام یا لوگو به طور رسمی ثبت و محافظت می شود. در این قسمت مراحل اصلی ثبت برند را به صورت کامل و جزئی توضیح خواهیم داد.

1- انتخاب نام و طرح لوگو
اولین و یکی از مهمترین مراحل در فرآیند ثبت برند، انتخاب نام برند و طراحی لوگو است. نام برند باید منحصر به فرد، به یاد ماندنی و متناسب با فعالیت تجاری شما باشد و نباید مشابه یا گیج کننده با برندهای دیگر باشد. انتخاب نام مناسب می تواند تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار داشته باشد. همچنین طراحی لوگو باید ساده، قابل تشخیص و مرتبط با برند شما باشد.

نکات مهم برای انتخاب عنوان برند
برای ثبت علامت مورد نظر، انتخاب نام و عنوان مناسب گامی موثر در جهت ثبت علامت ایمن و بی عیب و نقص می باشد. در زیر نکات اساسی وجود دارد که به شما در انتخاب نام و عنوان مناسب برای علامت کمک می کند:

نام باید کوتاه، ساده و به راحتی تلفظ شود.
نباید مشابه یا گیج کننده با مارک های دیگر باشد.
لوگو باید نمادی باشد که بتواند هویت برند را به خوبی نمایش دهد.
اسامی خاص و ساختگی شانس بسیار بالایی برای ثبت دارند.
از استفاده از کلمات و عبارات عمومی یا توصیفی خودداری کنید.
نام ها و نشان های معروف و شناخته شده قابل ثبت نیستند.
اسامی غیر معقول و غیر اسلامی و مغایر با شئونات و شئونات اسلامی قابل ثبت نمی باشد.
در دسته بندی هایی مانند ثبت برند لوازم خانگی، مواد غذایی و آشامیدنی به دلیل ثبت علامت های زیاد، انتخاب نام بسیار مشکل بوده و محدودیت هایی ایجاد می کند. بنابراین در انتخاب عنوان یا نام علامت در این دسته بندی ها باید نهایت دقت را در انتخاب نام های هوشمند و خاص داشت.

ثبت شرکت چیست؟

۷ بازديد ۰ نظر

ثبت شرکت در اصفهان 

شرکت زمانی ایجاد می شود که دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی با یکدیگر دارایی مشترک یا کار کنند. شرکتی که توسط گروهی از اشخاص حقیقی یا حقوقی تشکیل می شود می تواند شرکت مدنی یا تجاری باشد. اما از نظر اکثریت حقوقدانان، شرکت بازرگانی یک شخصیت حقوقی مستقل است که به منظور انجام فعالیت های تجاری همراه با کسب سود و تقسیم آن بین شرکا ایجاد می شود.

با این حال، مشارکت مدنی به این معنی است که دو یا چند نفر مالکیت مشترک در امور مالی ایجاد می کنند. مثلاً دو نفر هر کدام سه خانه می خرند. شرکت های تجاری انواع و اقسام مختلفی دارند که در ماده 20 قانون تجارت یک به یک درج شده است. شرکت ها یا سهامی هستند یا غیر سهامی. کلیه شرکت های تجاری موضوع ماده 20 قانون تجارت برای شروع فعالیت تجاری ابتدا باید به ثبت برسند.

در این مقاله علاوه بر تعریف نسبی از شرکت های مدنی و تجاری و تفاوت های آنها، به توضیح مفهوم ثبت شرکت و دلایل لزوم ثبت آنها می پردازیم. همچنین به این خواهیم پرداخت که سیستم ثبت شرکت چیست؟ شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت انواع شرکت چیست؟ همچنین روش ثبت آنلاین شرکت و هزینه های آن را ارائه می دهیم و در پایان به بررسی روش استعلام شرکت می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با صفر تا صد و مراحل کامل آن آشنا شوید و راهنمای جامع ثبت شرکت را دریافت کنید.

مفهوم ثبت شرکت و دلایل لزوم ثبت شرکت
گفته شد طبق ماده 20 قانون تجارت انواع شرکت های تجاری هفت قسم است: شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط، شرکت نسبی و تولیدی. و شرکت تعاونی مصرف. تأسیس هر یک از این شرکت‌های تجاری روال خاص خود را دارد و شرکا و مؤسسین می‌توانند با توجه به شرایط اقتصادی خود یکی از این شرکت‌ها را برای انجام فعالیت‌های بازرگانی و کسب سود انتخاب و توزیع کنند و با طی مراحل قانونی، شرکت و شروع فعالیت های تجاری. برای این منظور در ادامه به بررسی مفهوم ثبت شرکت و دلایل لزوم ثبت شرکت می پردازیم.

زمانی که این شرکت های تجاری مذکور در ماده 20 قانون تجارت در اداره ثبت شرکت ها به ثبت نرسند، شخصیت حقوقی مستقلی نخواهند داشت و بنابراین قانونا و تحت حمایت قانون نمی توانند به فعالیت تجاری بپردازند. منظور از شخصیت حقوقی مستقل این است که هر شرکتی که توسط شرکا تأسیس شود، جدای از شخصیت موسسین و اعضای آن، دارای شخصیت حقوقی مستقل خواهد بود.

وقتی شرکتی با ثبت به شخصیت حقوقی مستقل تبدیل می شود، تمام فعالیت های آن به نام و حساب شرکت خواهد بود نه شریک خاص شرکت که به نفع تاجران است، زیرا اگر تاجری به صورت انفرادی تجارت کند، تمام اموال او ضامن کار او و در صورت ورشکستگی ضامن پرداخت تمام دیون خواهد بود. اما در صورت تشکیل شرکت تجارتی، شریک یا مؤسس شرکت به میزان محدود مسئول قروض شرکت خواهد بود، مگر شرکت تضامنی که درصد مسئولیت شرکا برابر تمام باشد. بدهی های شرکت

پس با توجه به توضیحات فوق به این نتیجه می رسیم که ثبت شرکت ها الزامی است و دولت باید در زمان تاسیس و تشکیل آنها نظارت لازم را تا حد امکان اعمال کند تا تاسیس شرکت های تجاری باعث سوء استفاده دیگران نشود. آنها را دلایل لزوم ثبت شرکت تجاری و ثبت اظهارنامه ثبت شرکت به شرح زیر است:

در ماده 195 قانون تجارت آمده است: (ثبت کلیه شرکتهای مذکور در این قانون الزامی و مشمول کلیه مقررات قانون ثبت شرکتها می باشد).

ماده 2 قانون ثبت شرکت ها (مصوب 1310) ثبت شرکت های تجاری از جمله ثبت شرکت های سهامی خاص را الزامی دانسته و برای مدیران شرکتی که به ثبت نرسیده است جریمه نقدی تعیین کرده است. همچنین آمده است که «...در صورت درخواست مدعی العموم، حکم انحلال شرکت متخلف نیز صادر خواهد شد».

اطلاعات بیشتر در سایت گیتی ثبت اصفهان 

قیمت سروو موتور ال اس در نمایندگی سرو موتور ال اس

۱۰ بازديد ۰ نظر
معرفی کامل موتور سروو LS
LS Electric یکی از برترین تولیدکنندگان سروو موتور برق در جهان نشان داده است که به عنوان یکی از برندهای معتبر تحت برند ال جی دارای بهترین کیفیت ساخت و تکنولوژی پیشرفته است. این سروو موتورها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را از سایر مدل های مشابه متمایز می کند:

دقت بالای سروو موتور LS: سرو موتور LS از جدیدترین فناوری برای سیستم بازخورد استفاده می کند که به آن امکان کنترل حرکت و موقعیت را با دقت بسیار بالا می دهد. این دقت بالا برای کاربردهای پیشرفته در صنایع مختلف از جمله رباتیک، CNC و تجهیزات پزشکی بسیار مهم و حیاتی است.
سرعت قابل تنظیم سروو موتور LS: سرو موتور LS قابلیت تنظیم سرعت را دارد و می تواند سرعت گشتاور و تعداد دور را به خوبی تنظیم کند. این ویژگی باعث می شود تا سرعت و عملکرد سروو موتور LS مطابق با نیاز کاربر و محیط کار تنظیم شود.
سرو موتور LS پرقدرت : سروو موتور LS با طراحی و ساختار خاص دارای قدرت و گشتاور بالایی می باشد که می تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. این ویژگی این موتورها را به انتخابی ایده آل برای کاربردهایی که نیاز به قدرت بالایی دارند تبدیل می کند.
استفاده آسان: سروو موتورهای LS قابلیت اتصال و کنترل آسانی دارند و می توانند به پروتکل های ارتباطی مانند Modbus متصل شوند و راه اندازی شوند. این قابلیت نصب و راه اندازی این موتورها را سریع و آسان می کند و در وقت و هزینه کاربران صرفه جویی می کند.
با این توضیحات مشخص می شود که سروو موتورهای LS از نظر دقت، سرعت، قدرت و قابلیت استفاده به عنوان یکی از بهترین گزینه های بازار موتور برق شناخته می شوند.

قیمت سروو موتور ال اس در نمایندگی سرو موتور ال اس

قیمت سروو موتور LS به عوامل زیادی بستگی دارد:

مشخصات فنی و عملکرد: قیمت سروو موتور LS بستگی به مدل و ویژگی های فنی دارد. درجه حفاظت، تعداد دور موتور LS و مدل ممکن است متفاوت باشد و قیمت نیز بر این اساس متفاوت خواهد بود. هر چه سروو موتور LS دارای امکانات بیشتری باشد، فناوری پیشرفته تری خواهد داشت، دقت و کارایی بالاتری خواهد داشت و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
قدرت و گشتاور: یکی دیگر از عوامل مهمی که بر قیمت سروو موتور LS تاثیر می گذارد، قدرت و گشتاور آن است. هر چه قدرت و گشتاور بیشتر باشد، قیمت موتور LS بیشتر می شود، زیرا موتورهای الکتریکی با سرعت بالا به قطعات پیچیده تر و سیستم های کنترل پیشرفته تری نیاز دارند.
سفارشی سازی: برای برخی از صنایع پیشرفته، نیاز به ساخت موتور LS سفارشی وجود دارد. خدمات سفارشی سازی برای ادغام با سیستم های کنترلی خاص انجام می شود و توانایی بهینه سازی عملکرد موتور را با توجه به نیازهای عملیاتی پروژه دارد. معمولا سفارشی سازی باعث افزایش قیمت سروو موتور LS می شود.
عرضه و تقاضا: تقاضای زیاد و در دسترس بودن مدل های موتور الکتریکی می تواند قیمت سروو موتور LS را افزایش دهد. به همین دلیل بهتر است خرید را از طریق نمایندگی سرو موتور LS انجام دهید.
نوسانات بازار ارز: موتور الکتریکی LS توسط شرکتی واقع در کره جنوبی تولید می شود. بنابراین نوسانات ارز و دلار روی قیمت سروو موتور LS تاثیر می گذارد.
اندازه: اندازه موتور الکتریکی بر قیمت آن تأثیر می گذارد، موتورهای بزرگتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

خرید از سایت آرتا اینورتر

ویژگی های اینورتر H100

۸ بازديد ۰ نظر

ویژگی های اینورتر ال اس H100

کاهش 30 درصدی حجم نسبت به مدل IP5A
کنترلر داخلی PID با قابلیت wake up، sleep
قابلیت فرمان دادن به 5 موتور کمکی جهت تامین فشار
قابلیت تغییر فرکانس بین 0.1 هرتز تا 400 هرتز
رابط RS485 با پروتکل Modbus
قابلیت نصب صفحه کلید دور از اینورتر

ورودی تک فاز و خروجی سه فاز (220 ولت)
توان 0.75KW تا 18.5KW
ورودی سه فاز و خروجی سه فاز (380 ولت)
توان 0.75KW تا 160KW

حداکثر راحتی برای کاربران اینورتر H100
صفحه کلید اختصاصی برای عملکرد پمپ و فن (HVAC)
صفحه کلید درایو H100 به گونه ای طراحی شده است که عملکردهای استاندارد مورد نیاز برای درایوهای صنعت HVAC را برآورده کند. از این صفحه کلید می توان برای ارسال دستورات، تنظیم و نظارت بر وضعیت اینورتر استفاده کرد. ویژگی های این کیبورد عبارتند از:

امکان انتخاب حالت HAND برای کنترل اینورتر به صورت محلی
امکان انتخاب حالت AUTO برای کنترل اینورتر از راه دور
نمایش خطاهایی که در اینورتر رخ داده است
هنگام تنظیم یک پارامتر، مقدار پیش فرض و مقدار فعلی را نمایش دهید
امکان ذخیره پارامترها در صفحه کلید و انتقال تنظیمات با استفاده از آن به اینورترهای مشابه

شبکه ارتباطی
شبکه داخلی RS485
پروتکل های ModBus RTU، Metasys N2 به صورت داخلی
پروتکل BACnet MS/TP داخلی
شبکه Lon Works با افزودن کارت توسعه

فیلتر EMC برای کاهش نویز
0.75KW تا 30KW با فیلتر
37 کیلو وات تا 90 کیلووات دو نوع فیلتر دار و بدون فیلتر
با راکتور DC
راکتور داخلی DC برای افزایش ضریب توان و کاهش THD در توان های 37 کیلووات تا 90 کیلووات

استفاده بهینه از فضا
ابعاد درایو H100 برای کاهش فضای نصب، 34 درصد کوچکتر از درایو IP5A امکان نصب چند درایو با حداقل فاصله بین آنها (2 میلی متر) در کنار هم برای درایو H100 تا توان 30 کیلووات وجود دارد.

خرید با ضمانت و گارانتی در سایت آرتا اینورتر 

انواع مدل اینورتر LS موجود در ایران

۷ بازديد ۰ نظر
شرکت اینورتر ال اس
اینورتر برند LS یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان و تامین کنندگان اینورتر در کره جنوبی می باشد. این شرکت که زیرمجموعه ال جی است از سال 1384 با برند LS فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر این شرکت دارای 25 نمایندگی در نقاط مختلف دنیا می باشد. همچنین 3500 نیروی متخصص نیز در این شرکت مشغول به کار هستند. شرکت LS با ارائه انرژی هوشمند سعی در ایجاد زندگی سالم برای مشتریان خود دارد. این شرکت همچنین با ارائه راه های نوآورانه به سمت آینده ای جدید حرکت می کند و همواره سعی در تولید انرژی پاک دارد. بیشتر فعالیت های LS بر اساس تولید محصول و اتوماسیون صنعتی است. این شرکت اینورترها را بر اساس نیاز مصرف کننده و نوع کاربرد آنها در مدل های مختلف عرضه می کند تا هر کدام به صورت اختصاصی برای کاربر قابل استفاده باشد. اینورتر LS کارایی بالا و کنترل کامل دارد و با راهکارهای مقرون به صرفه مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

ویژگی های اینورتر LS
اینورترهای LS از محبوب ترین اینورترها در جهان هستند. این شرکت با تجربه و تکنولوژی برتر خود توانسته است اینورترهای خود را با کیفیت بالاتری روانه بازار کند و رضایت مشتریان را جلب کند. LS به عنوان اولین شرکت در زمینه تولید اینورتر در خاورمیانه شناخته می شود و به تازگی مدل های خود را با تجهیزات پیشرفته و PLC به روز کرده است.
این نوع اینورترها برای کاربردهای مختلفی مانند صنایع جرثقیل، تولید فولاد، تولید ماشین آلات و تاسیسات تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این محصولات در مدل های مختلف برای مصارف عمومی جهت استفاده در صنایع و مصارف مرتبط با مصارف آنها ارائه می گردد. نمونه هایی از محصولات شرکت LS عبارتند از:

اینورترهای ولتاژ پایین

اینورترهای ولتاژ متوسط

شروع کننده های نرم

سروو موتورها و لوازم جانبی آنها

شایان ذکر است که مدل های موجود در ایران اینورتر فشار ضعیف بوده و بیشترین کارایی را در ماشین های روغن کاری دارند.

انواع مدل اینورتر LS موجود در ایران
نمونه هایی از اینورترهای ولتاژ پایین مورد استفاده در ماشین های روغن کاری عبارتند از:

اینورتر LS IE5

اینورتر LS IC5

اینورتر LS IG5A

نمایندگی اینورتر ال اس در سایت آرتا اینورتر 

ثبت تغییرات شرکت

۸ بازديد ۰ نظر
ثبت تغییرات شرکت در اصفهان
برای اشخاص حقوقی الزامی است. پس از ثبت، شرکت می تواند تغییراتی در اساسنامه یا هر چیزی که مربوط به شرکت باشد ایجاد کند. تغییرات و تصمیمات شرکت ها کلیه تغییرات و تصمیمات شرکت است که در جریان مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیئت مدیره بنا به ضرورت اتخاذ می شود.

امروزه ثبت کلیه تغییرات شرکت ها از طریق سایت اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir انجام می شود. برای ثبت تغییرات شرکت نیاز به تنظیم صورتجلسه ای است که باید به امضای اعضای شرکت برسد. شرکت هایی که با مجوز به ثبت رسیده اند باید برای تغییرات شرکت خود از موسسات گروهی مختلف مجوز بگیرند و صورتجلسه تغییرات را که به تایید مجوز رسیده است به همراه اصل مدارک و مجوزها به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنند. دفتر. در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کلیه اصول و ضوابط قانونی و مطابقت موارد آن با اصل پرونده، اداره کل شرکت ها اخطاریه تغییرات ثبتی را صادر می کند که در روزنامه های رسمی و محلی درج می شود.

بدیهی است عدم انعکاس تغییرات مربوطه و یا هرگونه کتمان اطلاعاتی که موجب از بین رفتن و فریب دیگران شود، مسئولیت را برعهده فرد خواهد داشت و عدم ثبت موضوع نافی مسئولیت و جبران خسارات وارده و قصور قانونی متخلف نخواهد بود.

تغییرات یک شرکت یا موسسه پس از ثبت می تواند شامل موارد زیر باشد:
_ تغییر مکان اصلی شرکت.
_ افزایش یا کاهش سرمایه.
_ افزایش یا کاهش تعداد اعضای هیئت مدیره.
_ تأسیس یا انحلال شرکت یا شعب.
_ تغییر یا ادغام موضوع شرکت.
_ تصویب ترازنامه حساب سود و زیان شرکت.
_ تغییر اساسنامه و قوانین شرکت.
_ انتقال شرکت.

مدارک مورد نیاز برای ثبت تغییرات در شرکت:
یک کپی واقعی از مدارک شناسایی اصلی همه شرکای جدید.
_ اصل مدارک شناسایی خروج کنندگان و حضور خروجی ها در دفاتر اداره ثبت شرکت ها جهت امضاء.

فهرست شرکا با مقدار سهام آنها.

کپی روزنامه آخرین تغییرات شرکت و هیئت مدیره.

کپی اساسنامه شرکت.

حضور کلیه شرکا و مدیر در صورت انحلال شرکت.
مراحل ثبت تغییرات در یک شرکت
_ تصویب تغییرات توسط هیات مدیره شرکت.
_ تنظیم و تنظیم صورتجلسه تغییرات.
_ تشکیل مجمع عمومی (عادی یا فوق العاده) با توجه به نوع تغییرات.
_ امضای صورتجلسه توسط شرکا یا سهامداران.
_ ارسال صورتجلسه به اداره کل ثبت شرکتها.
_ درج آگهی صورتجلسه توسط اداره کل ثبت شرکتها.
_ پرداخت هزینه های مربوط به اداره کل ثبت شرکت ها.
_ پرداخت هزینه روزنامه رسمی کشور توسط متقاضی.
_ دریافت اخطاریه قوه قضائیه.
_ دریافت روزنامه رسمی.

نمونه هایی از تغییرات در یک شرکت:

تغییر نام شرکت:
در صورت تمایل می توان نام شرکت را پس از ثبت نام تغییر داد. نام انتخابی نباید تک هجا باشد و قبلاً در اداره کل ثبت شرکت ها ثبت نشده باشد. مراحل تغییر نام در شرکت ها عبارتند از:

_ تشکیل مجمع عمومی فوق العاده.
_ تنظیم و تنظیم صورتجلسه.
_ امضای صورتجلسه توسط کلیه اعضا.
_ ارائه مدارک کارشناسی مدیرعامل.
_ ارائه مدارک شرکت (کپی آگهی تاسیس، روزنامه رسمی)
_ ارسال اسامی منتخب با اولویت به اداره ثبت.

تغییر مکان شرکت:

تغییر مکان در شرکت سهامی خاص:
_ آخرین روزنامه رسمی شرکت.

_ دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده با امضای هیأت مدیره یا صورتجلسه هیأت مدیره.
_ اصل دعوت نامه در صورتی که جلسه با اکثریت اعضا برگزار شود.

تغییر مکان در شرکت با مسئولیت محدود:
_ رعایت تشریفات دعوت طبق اساسنامه در صورت تشکیل جلسه با اکثریت.
_ ارائه مدارک از قبیل آگهی دعوت.

در سایت گیتی ثبت اصفهان 

نقش مشاور مالیاتی چیست؟

۷ بازديد ۰ نظر

تعریف مشاور مالیاتی

با توجه به تنوع و پیچیدگی قوانین مالیاتی، درک آنها برای مردم عادی و کسانی که با آنها ناآشنا هستند می تواند چالش برانگیز باشد. در واقع هرکسی که با جزئیات قوانین مالیاتی آشنا نباشد دچار سردرگمی خواهد شد. به همین دلیل، تهیه و تنظیم دقیق صورت های مالی توسط متخصصان مالی از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم آگاهی از قوانین مالیاتی می تواند برای یک شرکت، موسسه یا فرد هزینه زیادی در پرداخت مالیات داشته باشد. به همین دلیل دریافت مشاوره مالیاتی برای همه مشاغل مهم است. مشاوران مالیاتی با توجه به تخصص و تسلط خود به قوانین مالیاتی می توانند پرونده ها و اظهارنامه های مالیاتی رد شده را حل و فصل کرده و از پرداخت مالیات اضافی مشتریان جلوگیری کنند. عوامل متعددی نیز بر میزان حق الزحمه وکیل مشاور مالیاتی تأثیر می گذارد، مانند سابقه کاری و رزومه کاری وکیل، تعداد اسناد حسابداری، میزان فروش و مسافت.

مشاور رسمی مالیاتی چیست؟

مشاور رسمی مالیاتی یا وکیل مالیاتی فردی متخصص، تحصیلکرده و با تجربه در زمینه قوانین و قوانین مالیاتی علاوه بر تسلط بر دانش حسابداری و حسابرسی است و اطلاعات کاملی در این زمینه دارد. وی همچنین دارای تخصص و تجربه در حل و فصل اختلافات مالیاتی در دادگاه است.

این افراد نماینده مالیات یا حسابداران رسمی هستند و از تخصص خود برای کمک به مالیات دهندگان برای کاهش بدهی های مالیاتی خود استفاده می کنند. مشاوران مالیاتی با آگاهی از کلیه قوانین، مقررات و مقررات مالیاتی می توانند به سازمان ها کمک کنند تا مالیات کمتری بپردازند.

نقش مشاور مالیاتی چیست؟

از آنجایی که مشاوران مالیاتی در زمینه حسابداری و قوانین مالیاتی متخصص هستند، به این کارشناسان وکلای مالیاتی نیز گفته می شود. نقش مشاوران مالیاتی در کاهش مالیات های پرداختی به سازمان های ذیربط در موارد پیچیده مالی بسیار موثر است. این مشاوران در تمامی زمینه های تخصصی حقوق مالیاتی آموزش دیده اند. آنها با ارائه مشاوره آگاهانه در مورد قوانین مالیاتی از هدر رفتن منابع مالی جلوگیری می کنند. از آنجایی که مردم عادی اطلاعات کمی در مورد این قوانین دارند، ترجیح می دهند با مشاوران مالیاتی مشورت کنند تا در آینده مجبور به پرداخت مالیات سنگین نشوند.

وکلای مالیاتی به دلیل تخصص و تسلط بر قوانین مالیاتی می توانند پرونده ها و اظهارنامه های مالیاتی رد شده را حل و فصل کرده و از پرداخت مالیات اضافی مشتریان جلوگیری کنند.

مشاور مالیاتی در اصفهان در سایت گیتی ثبت اصفهان