علل مختلف افتادگی پلک:

۵ بازديد ۰ نظر
علل مختلف افتادگی پلک:


همانطور که گفتیم افتادگی پلک می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و برای هر فردی یکسان نیست. همچنین ممکن است تعداد افتادگی پلک در هر فرد کم یا زیاد باشد. در ادامه به برخی از دلایل رایج اشاره کرده ایم. برای افتادگی پلک:

ممکن است بیماری در عضله لیفت پلک ایجاد شده باشد و ماهیچه های پلک نتوانند پلک را بالا بیاورند.

پلک ممکن است یک کیست بزرگ ایجاد کند و متورم شود و باعث سنگینی و افتادگی پلک شود.

ممکن است سن فرد افزایش یافته باشد و عضله ای که پلک را بالا می برد از کار افتاده باشد.

گاهی اوقات بر اثر حوادث و جراحات ناگهانی عضلات پلک آسیب می بینند و در نهایت فرد دچار افتادگی پلک می شود.

علل افتادگی ناگهانی پلک ها شامل پتوز فلج عصب کف دست است که فلج عصب سوم نیز نامیده می شود.

_استفاده طولانی مدت از لنزهای تماسی منجر به افتادگی پلک می شود.

_تروما و همچنین اعمال جراحی مانند جراحی آب مروارید انجام شده در گذشته و همچنین سایر عمل های چشمی نیز باعث افتادگی پلک می شوند.

علت افتادگی ناگهانی پلک ضربه شدید روحی و عصبی است که باعث افتادگی ناگهانی پلک روی مردمک چشم می شود که بسیار خطرناک است و ممکن است در یک یا هر دو چشم ایجاد شود.

در برخی موارد افتادگی پلک یک بیماری مادرزادی است و کودکان درگیر آن هستند.


انواع افتادگی پلک:


افتادگی پلک انواع مختلفی دارد که در این مقاله می خواهیم به 5 نوع رایج افتادگی پلک اشاره کنیم:



پتوز مادرزادی:


در مواردی نیز نوزادان تازه متولد شده دارای افتادگی پلک هستند که عمدتاً در یکی از پلک هایشان افتاده است و دلیل آن رشد نکردن عضلات بالابرنده پلک است و حتی ممکن است مشکلات ژنتیکی نیز وجود داشته باشد.

اگر نوزادی دچار این مشکل شد باید در اسرع وقت تحت عمل و درمان قرار گیرد، زیرا در صورت عدم درمان به موقع، خطر تنبلی چشم وجود دارد و این امر می تواند باعث ایجاد مشکلات بینایی برای کودک یا محدود شدن دید او شود. بنابراین، اگر کودک شما دارای افتادگی پلک است، باید در اسرع وقت جراحی پلک را انجام دهید.

پتوز آپونورتیک:


یکی از شایع ترین علل افتادگی ناگهانی پلک ها، افتادگی پلک است که با افزایش سن ایجاد می شود. با گذشت زمان، تاندون عضلات بالابرنده پلک کشیده شده و مشکل ساز می شود و قادر به بلند کردن پلک نیست و منجر به افتادگی پلک می شود. این معمولا در هر دو چشم اتفاق می افتد، اما ممکن است افتادگی یک چشم شدیدتر از چشم دیگر باشد.



بیماری ام اس:


ام اس یکی از بیماری هایی است که در واکنش عضلات به اعصاب مشکل ایجاد می کند و به همین دلیل افتادگی پلک یکی از اولین علائم این بیماری است. علائم این بیماری به افتادگی پلک ها، عضلات صورت، پاها، بازوها و ... محدود نمی شود. نیز می تواند از آن رنج ببرد.


درمان افتادگی پلک در اصفهان در دکتر سپیده سعادتی 

بوتاکس چیست؟

۴ بازديد ۰ نظر
بوتاکس چیست؟

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان در سایت دکتر سپیده سعادتی 


آیا می دانید بوتاکس چیست؟ بوتاکس شکل خالص شده سم بوتولینوم است که از نوعی باکتری به دست می آید. مقادیر کافی از این سم برای اصلاح چین و چروک های پوست استفاده می شود. بوتاکس با مسدود کردن سیگنال‌های عصبی در ماهیچه‌ها عمل می‌کند و باعث فلج موقت عضلات می‌شود. با استفاده از بوتاکس به خوبی می توانید چین و چروک های سطحی تا متوسط ​​را از بین ببرید. اما همانطور که اشاره کردیم این درمان موقتی است و بعد از حدود 4 تا 6 ماه نیاز به تزریق مجدد دارید.

بوتاکس فقط چروک های پویا را تحت تاثیر قرار می دهد. این به چین و چروک های ناشی از حرکت عضلات اشاره دارد. به همین دلیل اغلب از بوتاکس در ناحیه پیشانی و اطراف چشم استفاده می شود. چین و چروک های عمیق را نمی توان با بوتاکس بهبود بخشید. در ادامه بعد از توضیح ژل به تفاوت ژل و بوتاکس می پردازیم.


ژل چیست؟
این ژل که فیلر نیز نامیده می شود، برای تزریق در زیر سطح پوست فرموله شده و حجم و حجم پوست را افزایش می دهد. در نتیجه پوست صاف تر، زیباتر و جوان تر به نظر می رسد. مواد مورد استفاده در پرکننده ها عبارتند از:

هیدروکسی آپاتیت کلسیم (یک ترکیب معدنی موجود در استخوان ها)
اسید هیالورونیک
پلی آلکیل آمید
پلی لاکتیک اسید
میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات
ماندگاری هر یک از ترکیبات فوق متفاوت است. برخی از ژل ها فقط 6 ماه دوام می آورند و برخی حتی تا 2 سال دوام می آورند. در واقع، پزشک باید تعیین کند که کدام فیلر برای شما بهترین است.

کاربرد ژل یا پرکننده
قبل از اینکه به تفاوت بین ژل و بوتاکس بپردازیم، بهتر است کمی بیشتر در مورد کاربردهای ژل بدانید. فیلر عمدتا در زمینه های زیر استفاده می شود:

حجم دهی به لب
نواحی سطحی صورت را پر کنید
کاهش چین و چروک و سیاهی زیر چشم
ترمیم اسکار
پر کردن چین و چروک (عمدتا در قسمت پایین صورت)

تفاوت ژل و بوتاکس از نظر عوارض
گفتیم برای جوانسازی پوست از ژل و بوتاکس استفاده شده است. البته راه های دیگری مانند خرید کرم ضد چروک یا روش های تهاجمی مانند لیفت صورت وجود دارد. اما ژل و بوتاکس محبوب ترین ها هستند. در اینجا به تفاوت ژل و بوتاکس از نظر عوارض جانبی می پردازیم. مهمترین عوارض بوتاکس عبارتند از:

افتادگی پلک یا ابرو
کبودی، تورم و قرمزی
سردرد
علائم شبیه سرماخوردگی
حالت تهوع
تاری دید و مشکلات بینایی
تمامی عوارض فوق موقتی بوده و پس از مدتی ناپدید می شوند. در موارد نادر، برخی از افراد ممکن است به مواد تشکیل دهنده بوتاکس حساسیت داشته باشند و واکنش های آلرژیک را تجربه نکنند. در این صورت علائمی مانند کهیر یا مشکلات تنفسی مشاهده خواهد شد.

اما عوارض تزریق فیلر چیست؟ رایج ترین آنها عبارتند از:

بثورات، خارش، بثورات، قرمزی، کبودی، تورم و خونریزی
عدم تقارن و ظاهر نامطلوب
ضایعات پوستی که منجر به زخم یا عفونت می شود
مشکلات بینایی
از دست دادن جریان خون در ناحیه آسیب دیده

نحوه عملکرد دستگاه لیزر کیوسویچ

۴ بازديد ۰ نظر
نحوه عملکرد دستگاه لیزر کیوسویچ
لیزر Qswitch با استفاده از پالس‌های شدید پیکوثانیه نوری با طول موج‌های 1064 و 532 نانومتر منتشر می‌کند و به رنگدانه‌های هدف برخورد می‌کند.

سپس این نور باعث پراکندگی و جدا شدن ذرات لکه های پوستی می شود که به دنبال این ذرات توسط فاگوسیتاتورهای خاصی (مانند ماکروفاژها در بافت ها) تحت عمل فاگوسیتوز بلعیده می شوند و سپس توسط سیستم لنفاوی جذب می شوند. عروق خونی و از بدن خارج می شود. بدن دفع می شود.

لیزر کیوسویچ پیکوشور چند سالی است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و به عنوان اولین و بهترین روش برای از بین بردن خالکوبی، جای آکنه و کک و مک روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر کیوسویچ در مقایسه با روش های دیگر مانند لیزر co2 کاملا بی خطر بوده و پاسخ مطمئن تری در رفع ضایعات پوستی مانند تاتو و کک و مک ارائه می دهد.



مزایای دستگاه لیزر Kioswitch Nicks
دستگاه لیزر پیکوشور Nix با طول موج های مشخص و دقیق، این دستگاه را به یکی از محبوب ترین و در عین حال یکی از قدرتمندترین دستگاه های موجود در بازار تبدیل کرده است.

این دستگاه دارای 4 پروب اختصاصی می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

1- پروب 1064 نانومتری F0:
دستگاه پیکوشور Nix دارای یک کاوشگر 1064 نانومتری (andig) است که رنگدانه های سیاه را هدف قرار داده و آنها را از بین می برد.

همچنین این کاوشگر به لطف فاصله کانونی و دیافراگم بزرگی که دارد این قابلیت را دارد که تاتو یا کک و مک های بزرگ را در کمترین زمان ممکن از بین ببرد.

2- پروب 1064 نانومتری F50:

ماموریت این کاوشگر به لطف دهانه کوچک خود، از بین بردن خالکوبی های ظریف در قسمت های حساس بدن مانند اطراف لب، اطراف چشم یا اطراف ابرو است.

3 پروب 532 نانومتری:

این کاوشگر با طول موج منحصر به فرد خود باعث از بین رفتن رنگدانه ها به جز رنگ سیاه می شود.

برای مثال می توانید با این پروب تمام رنگدانه های قهوه ای، قرمز، زرد و سبز را هدف قرار داده و حذف کنید.

4- پروب 1320 نانومتری:

جالب است بدانید که دستگاه لیزر Kioswitch Nix توانایی انتشار طول موج 1320 نانومتر برای جوانسازی پوست را دارد.

با تابیدن این طول موج بر روی لایه کربن مالیده شده روی سطح پوست، می توانید پوست را تمیز کنید، لایه برداری کنید، جوش های سطح پوست را از بین ببرید.

همچنین این عمل با تحریک کلاژن سازی باعث جوانسازی می شود.

یکی از ویژگی های مثبت دستگاه Qswitch توان خروجی 1000 وات (بالاترین توان خروجی) و قابلیت تنظیم انرژی از 10 تا 2000 میلی ژول است که امکان از بین بردن لکه های پوستی مانند خالکوبی با هر عمق و سن را فراهم می کند.

این دستگاه قابلیت تنظیم 1 الی 10 شات در ثانیه را دارد که ضمن تسریع در کار و کوتاه شدن زمان درمان، روند درمان را ایمن تر می کند.

تیوب لیزر این دستگاه ساخت شرکت معروف آمریکایی Coherent بوده و قابلیت انجام 20 میلیون عکس بدون تغییر قدرت را دارد.

پاسخگویی این دستگاه منحصر به فرد بوده و در عرض 3 تا 5 جلسه به مشتریان پاسخ 100% می دهد. البته این دستگاه توانایی حذف رنگدانه ها را از همان جلسه اول تا 60 درصد دارد.

لیزر کیوسوییچ در اصفهان در سایت دکتر سپیده سعادتی 

هایفوتراپی صورت

۳ بازديد ۰ نظر

هایفوتراپی صورت و گردن یک جایگزین محبوب برای جراحی لیفت صورت سنتی است زیرا نیازی به جراحی ندارد و زمان بهبودی سریع تری را ارائه می دهد. همچنین در درمان مشکلات مختلف پوستی از جمله خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست موثر است. این روش را می توان در نواحی صورت از جمله پیشانی، گونه ها و خط فک و همچنین گردن اعمال کرد.

روش هایفوتراپی صورت و گردن با مشاوره با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مجاز، مانند یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک شروع می شود. در طول مشاوره، متخصص پوست شما را ارزیابی می کند و در مورد نتیجه مطلوب عمل صحبت می کند. آنها همچنین این روش و خطرات و مزایای احتمالی آن را برای شما توضیح خواهند داد.

خود عمل HIFU معمولا بین 60 تا 90 دقیقه طول می کشد و به صورت سرپایی انجام می شود. این روش با استفاده از دستگاه خاصی انجام می شود که امواج اولتراسوند را به لایه های زیرین پوست می رساند. این دستگاه از روی پوست عبور کرده و انرژی را به نواحی مختلف می رساند. این انرژی باعث گرم شدن پوست، انقباض آن و افزایش تولید کلاژن می شود. نتیجه یک ظاهر محکم تر، صاف تر و درخشان تر است.

پس از عمل، ممکن است پوست کمی قرمز و متورم شود، اما معمولاً در عرض چند روز از بین می‌رود. اکثر بیماران بلافاصله پس از جراحی می توانند به فعالیت های عادی خود بازگردند. با این حال، برخی از بیماران ممکن است تا چند روز پس از عمل، ناراحتی یا حساسیت خفیف را تجربه کنند.



ماندگاری هایفو صورت و گردن
نتایج HIFU بلافاصله قابل مشاهده است، اما ممکن است تا 3 ماه طول بکشد تا اثرات کامل این روش ظاهر شود. هایفو صورت و گردن یک درمان ایمن و موثر برای بهبود ظاهر صورت و گردن در نظر گرفته می شود. با این حال، مانند هر روش پزشکی، دوام هایفو صورت و گردن و همچنین خطرات و عوارض احتمالی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از عوارض آن می توان به تحریک پوست، قرمزی و تورم و احتمال آسیب به پوست یا بافت های زیرین اشاره کرد.

هایفوتراپی صورت و گردن جایگزینی برای جراحی لیفت صورت است و زمان بهبودی سریع‌تری را ممکن می‌سازد. همچنین در درمان مشکلات مختلف پوستی از جمله خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست موثر است. مهم است که یک متخصص واجد شرایط و با تجربه را برای انجام هایفو انتخاب کنید و در مورد تمام نگرانی ها و سوالات خود قبل از عمل صحبت کنید.

هایفوتراپی صورت و گردن یک درمان اثبات شده و موثر برای سفت کردن پوست است، اما جایگزین جراحی لیفت صورت نمی شود. این روش برای افرادی در نظر گرفته شده است که می خواهند بدون جراحی ظاهر خود را بهبود بخشند. اگر دارای افتادگی یا افتادگی قابل توجهی در پوست هستید، لیفت صورت یا سایر روش ها ممکن است گزینه بهتری باشد.

به طور کلی، هایفو روشی غیرتهاجمی و موثر برای دستیابی به ظاهری جوان تر است. همچنین یک جایگزین مطمئن و موثر برای جراحی لیفت صورت، با حداقل زمان استراحت و زمان بهبودی سریع است.

مرکز هایفوتراپی در اصفهان در سایت دکتر سپیده سعادتی 

انواع روش های لیفت صورت

۴ بازديد ۱ نظر
لیفت صورت و گردن یک راه حل منطقی برای جوانسازی است
اگر به دنبال راهی برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست هستید، لیفت صورت و گردن به جوانسازی پوست شما کمک می کند. هر ساله میلیون ها نفر از روش های مختلف لیفت صورت برای بهبود ظاهر پوست خود استفاده می کنند. لیفت صورت یکی از روش های زیبایی است که باعث می شود پوست صورت به سمت بالا کشیده شود. در این صورت افتادگی پوست گونه ها و خط فک از بین می رود و جوانی و طراوت را برای پوست به ارمغان می آورد. در حین لیفت گردن با لیفت کردن پوست و رفع چین و چروک های ریز و عمیق، پوست جوان شده و ظاهری مطلوب به ارمغان می آورد. اولین نشانه های پیری روی گردن قابل مشاهده است. افتادگی پوست در این ناحیه، چین و چروک و کاهش انعطاف پذیری با روش های لیفت گردن و صورت تا حدودی بهبود می یابد.

قبل از هر گونه عمل لیفت صورت و گردن، با پزشک زیبایی یا جراح پلاستیک مشورت کنید. پس از معاینه صورت و گردن، پزشک تشخیص می دهد که آیا شما کاندید مناسبی هستید یا خیر.

لیفت صورت و گردن به روش های مختلفی انجام می شود. هر یک از این روش ها برای برخی افراد مفید است. در مقاله زیر به انواع روش های لیفت صورت و سپس انواع روش های لیفت گردن می پردازیم.


انواع روش های لیفت صورت
در گذشته لیفت صورت فقط از طریق جراحی امکان پذیر بود. اما امروزه با استفاده از روش های مختلف غیرجراحی می توان لیفت را با کمترین درد و بدون دوره نقاهت انجام داد. البته روش های غیرجراحی موقتی هستند و باید هر از چند گاهی تکرار شوند. روش های غیر جراحی نیازی به بیهوشی، بستری شدن در بیمارستان یا برش های عمیق ندارند.

از طریق لیفت صورت می توان خطوط ریز، چین و چروک های عمیق، افتادگی پوست و گونه های فرورفته را تا حدودی از بین برد. این روش ها به طور کلی به کلاژن پوست کمک می کنند و سلول های پوست را تحریک می کنند.

1: لیفت صورت با تزریق ژل
یکی از روش های اصلی لیفت صورت غیر جراحی، لیفت صورت با تزریق ژل است. مواد تزریق شده در امتداد گونه ها، شقیقه ها، لب ها و زیر چشم ها حجم مناسبی ایجاد می کنند. با ایجاد حجم، چین و چروک و فرورفتگی در پوست از بین می رود و پوستی جوان و شاداب ایجاد می کند. فیلرهای پوستی از مواد مختلفی ساخته می شوند. مواد ژل مانند مانند هیالورونیک اسید، پلی لاکتیک اسید یا هیدروکسی لاپاتیت کلسیم در این ژل ها وجود دارد. این مواد سرشار از آبرسانی هستند و پوست را صاف می کنند. ماندگاری ژل می تواند از 6 ماه تا یک سال باشد. برخی از محبوب ترین مارک های ژل مورد تایید FDA عبارتند از:

بلافیل
جوادرم
Restylane
رادیس
مجسمه سازی

لیفت صورت با نخ در اصفهان در سایت دکتر سپیده سعادتی 

علل جوش

۵ بازديد ۰ نظر
نقطه های سیاه
یکی از انواع آکنه که روی صورت ظاهر می شود، جوش های سرسیاه است. این برجستگی های سیاه که کمتر مانند جوش درمان می شوند، کمتر مستعد ایجاد اسکار هستند و به طور کلی به خوبی به درمان پاسخ می دهند.

2. لکه سفید
آکنه های سفید معمولاً جوش های کوچک و پر از چرک هستند که پس از مدتی ناپدید می شوند. آنها معمولاً اسکار قابل مشاهده ای از خود باقی نمی گذارند مگر اینکه به زور آنها را برداشته یا برداشته شوند. با این حال، اگر آکنه درمان شود، می تواند باعث ایجاد زخم شود.

3. محل پاپول ها
پاپول ها برآمدگی های صورتی تا قرمز هستند که در لمس دردناک هستند. معمولا این نوع جوش ها اسکار جدی تری نیز ایجاد می کنند و محل آنها معمولا قرمز و ملتهب است.

4. به جای پوسچول
برخی از انواع کورک، ضایعات پر از چرک به نام پوسچول، قرمز در پایه و سفید یا زرد در بالا هستند. جوش های این آکنه ها نیز می توانند بسیار ملتهب، حفره دار و تغییر شکل دهند.

5. محل ندول ها
انواع خاصی از کورک نیز با گره ها مرتبط هستند. ضایعات جامد که از نظر اندازه بزرگتر هستند و می توانند آسیب بیشتری ایجاد کنند زیرا به عمق پوست کشیده می شوند. به همین دلیل، آنها می توانند جوش عمیق تری ایجاد کنند.

علل جوش
پوست بزرگترین عضو بدن است. این اندام دارای سه لایه اصلی به نام های اپیدرم، درم و هیپودرم است. این لایه ها علیرغم وجود غدد چربی کاملاً مستعد ابتلا به آکنه هستند. جوش ها نتیجه التهاب جوش های آکنه هستند. همانطور که گفته شد به دلیل تورم منافذ حاوی جوش و گسترش التهاب به دیواره ها و بافت های اطراف جوش، اسکار آکنه یا جای جوش ایجاد می شود.

آکنه در واقع به این دلیل رخ می دهد که بدن شما در حال تلاش برای ترمیم آکنه است. نحوه واکنش بدن شما به زخم، میزان اسکار آکنه را تعیین می کند. فرآیند ترمیم شامل ساخت کلاژن است. اگر کلاژن بیش از حد وجود داشته باشد، اسکارهای برجسته ظاهر می شوند. اسکارهای دیگر در اثر از دست دادن بافت ایجاد می شوند و باعث ایجاد حفره یا فرورفتگی در پوست می شوند.

درمان جای جوش در اصفهان در سایت دکتر سپیده سعادتی 

لیفت غبغب بدون جراحی

۵ بازديد ۰ نظر

لیفت غبغب چیست؟

لیفت باب یکی از روش های زیبایی غوغا است. عوامل مختلفی مانند افزایش سن، ژنتیک، نور خورشید و سیگار کشیدن باعث افتادگی پوست می شوند. در ناحیه ناف، افتادگی پوست بیش از هر ناحیه دیگری مشهود است و ظاهری پیر به صورت می بخشد. در روش لیفت غگباب پوست و چربی اضافی برداشته شده و چین و چروک های پوست صاف می شود.

پزشک ممکن است این روش را به تنهایی یا همراه با لیفت صورت و گردن یا تزریق فیلر انجام دهد. معمولا در افراد مسن انجام این روش همزمان با لیفت صورت پیشنهاد می شود. در این صورت افتادگی پوست به طور کامل از بین می رود. البته دقت کنید که لیفت صورت قابغاب روند طبیعی پیری پوست را متوقف نکند.


۱. لیفت غبغب با جراحی

اگر افتادگی پوست در کشاله ران قابل توجه باشد، تنها راه موثر جراحی است. در روش جراحی لیفت صورت قابغاب پس از بیهوشی و ایجاد برش، پوست کشیده شده و چین و چروک های آن برطرف می شود. معمولا این جراحی به صورت ترکیبی انجام می شود. اگر پوست صورت و گردن آویزان باشد، پزشک لیفت صورت و گردن را نیز انجام می دهد. اگر چربی زیادی در ناحیه شرمگاهی وجود داشته باشد، لیفت صورت به تنهایی نمی تواند مشکل را حل کند. در این شرایط لیفت سینه و لیپوساکشن باید همزمان انجام شود.

اگر افتادگی پوست در کشاله ران قابل توجه باشد، تنها راه موثر جراحی است. اگر پوست صورت و گردن آویزان باشد، پزشک لیفت صورت و گردن را نیز انجام می دهد.

۲. لیفت غبغب بدون جراحی

برخی افراد به دلایل مختلف نمی توانند لیفت صورت انجام دهند. روش های غیر جراحی لیفت پوست وجود دارد. این روش ها خطرات کمتری دارند و سرعت بازیابی سریعتر است. اگر نگران عوارض ناشی از جراحی هستید یا پرولاپس جدی نیست، می توانید از روش های غیر جراحی استفاده کنید.

لیفت با نخ: در روش لیفت با نخ یا زاویه دار کردن صورت با نخ از نخ های مخصوص لیفت پوست استفاده می شود. دکتر نخ را زیر پوست فرو می کند و آن را بالا می کشد. نخ دارای خارهای کوچکی است که زیر پوست می چسبد و حرکت نمی کند. یک کوک کوچک در انتهای نخ زده می شود. آسانسور قابغاب سیم دار تقریباً یک سال عمر مفید دارد.
لیفت لب با هایفوتراپی: در هایفوتراپی از امواج برای سفت شدن پوست استفاده می شود. هایفوتراپی لایه های زیرین پوست را تحریک می کند و از طریق تولید کلاژن باعث جوان سازی پوست در کشاله ران می شود.
چسب لیفت غگباب: این روش پزشکی نیست و در اصل آرایشی است. در موارد خاص می توانید از چسب لیفت قابغاب استفاده کنید و پوست را به سمت بالا بکشید. این چسب زیر چانه و فک قرار می گیرد و قابل مشاهده نیست.


جراحی رفع غبغب در اصفهان در سایت دکتر سپیده سعادتی 

حذف چربی باکال یا حذف چربی باکال

۳ بازديد ۰ نظر
حذف چربی باکال یا حذف چربی باکال

جراحی بوکال فت در اصفهان هدف از برداشتن چربی باکال یا برداشتن چربی باکال، برداشتن بافت چربی از گونه و صورت، برجسته‌تر شدن گونه و مشخص شدن کامل زاویه فک است. در واقع می توان گفت که تمام این تغییرات صورت بعد از عمل به دلیل زانوهای بسیار قابل تقدیر و دلپذیر است.

روش جراحی چربی باکال
زیرا در حین این عمل شکاف بسیار باریکی در داخل دهان ایجاد می شود و چربی ناحیه لب تخلیه می شود که باعث جمع شدن لب خواهد شد. پس از برداشتن چربی باکال، فضای ایجاد شده با بخیه بسته می شود و به لطف استفاده از نخ های سیلیکونی، پس از مدتی هیچ اثری از عمل روی صورت بیمار مشاهده نمی شود. احساس کمی درد و ناراحتی بعد از این عمل طبیعی است و پزشک با تجویز انواع مسکن این درد را کنترل می کند.
آنچه باید در مورد چربی باکال بدانید:
چربی باکال چربی عمیقی است که می تواند بیرون زده و باعث پری قسمت بیرونی گوشه لب شود. در بیشتر موارد، حداکثر تلاش باید برای حفظ حجم و چربی صورت انجام شود و از بین بردن این چربی معمولاً به این معنی است که نتایج مورد انتظار فرد حاصل نمی شود.

اگرچه برداشتن چربی داخل دهان باعث خالی شدن قسمتی از صورت در زیر گونه ها و در کوتاه مدت، داشتن فرم زیباتر و همچنین تعریف بهتر برجستگی ها و فرورفتگی های صورت می شود، اما در دراز مدت این قطعا روند پیری صورت را تسریع می کند.

مهمترین چالش در هنگام برداشتن چربی داخل دهانی، جلوگیری از آسیب به بافت عصبی و عضلانی مجاور است. این عمل معمولاً با بی حسی موضعی یا بی حسی سبک در کلینیک انجام می شود که طی آن برش کوچکی در داخل دهان و چربی باکال ایجاد می شود. از طریق آن حذف می شود. برش برداشته و برداشته می شود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسه ای

دوره نقاهت پس از چربی باکال:
بعد از عمل نیازی به بستری شدن نیست و بیمار می تواند بلافاصله بعد از عمل به منزل برود.
فرد ممکن است تا چند روز پس از جراحی احساس درد یا ناراحتی کند و استفاده از مسکن ها می تواند درد را کاهش دهد.
ممکن است در 1 تا 2 روز اول پس از جراحی مقداری خونریزی رخ دهد.
بخیه داخل دهان پس از مدتی به طور کامل برداشته می شود و جای زخم یا جای زخم باقی نمی ماند.
مراقبت های بعد از عمل چربی باکال
مراقبت بعد از جراحی چربی باکال کار سختی نیست. با رعایت نکات ساده می توان از عوارض جزئی این جراحی جلوگیری کرد. در زیر به مهم ترین نکات در خصوص مراقبت بعد از این عمل اشاره شده است.
آفت دهان، غذا خوردن را برای چند روز برای بیمار دشوارتر می کند. به همین دلیل توصیه می شود در روزهای اول پس از جراحی از مایعات و غذاهای آبکی مانند سوپ بیشتر استفاده شود.
برای کاهش تورم ناشی از چربی دهان، بهتر است هنگام خواب سر خود را بالا نگه دارید. استفاده از دو بالش کافی است.
استفاده از پاک کننده صورت را فراموش نکنید. معمولا این تفنگ ها باید به مدت یک هفته بعد از گریس باکال استفاده شوند. وظیفه این ژن ها کاهش تورم و فشار روی ناحیه عمل شده است.
استفاده از دهانشویه و آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت زخم ضروری است.
انجام ورزش هایی که خطر باز شدن بخیه ها را افزایش می دهد تا زمان بهبودی زخم ممنوع است.
سیگار کشیدن به مدت یک هفته ممنوع است.
بیمار باید از بخیه ها و زخم ها مراقبت کند تا تحریک نشوند.

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر سپیده سعادتی 

بهترین شرکت طراحی سایت

۲ بازديد ۰ نظر
استفاده از ابزارهای تحلیلی
یکی از اولین ویژگی های یک سایت خوب استفاده از ابزارهای تحلیلی است. پس از طراحی سایت و راه اندازی آن، باید کدهایی را از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس درج کنید و با استفاده از گزارش های آن ها، عملکرد سایت خود را بهبود بخشید.

زیرا چنین ابزارهایی به شما نشان می دهند که مثلا چند بازدیدکننده دارید، کدام صفحات سایت شما بیشترین بازدید را دارند و کدام کلمات کلیدی بیشترین تاثیر را دارند.

2. دکمه های رسانه های اجتماعی را قرار دهید
فعالیت اینترنتی شما تنها نباید محدود به سایت باشد، بلکه حضور در شبکه های اجتماعی مختلف نیز برای گسترش پایگاه کاربری شما مهم است. یکی دیگر از ویژگی های یک سایت خوب قرار دادن دکمه های مربوط به این پلتفرم ها در مقابل کاربر است.

همچنین باید در این رسانه ها فعال باشید و حداقل هفته ای یک بار یا هر روز پست بگذارید. اگر در زمان بندی پست ها مشکل دارید، می توانید از نرم افزارهای مخصوص استفاده کنید.

افزایش تعامل با کاربران در این شبکه های اجتماعی به هدایت آنها به سایت شما کمک می کند و در افزایش بازدید و فروش سایت شما مفید خواهد بود.

3. ارسال محتوای ارزشمند و کاربرپسند
هر نوع کاربری باید بتواند به راحتی از سایت شما استفاده کند. بنابراین به مواردی مانند اندازه فونت، رنگ ها، گفتار به متن نگاه کنید و از عکس های معنادار استفاده کنید. اما وقتی نوبت به انتشار محتوای ارزشمند می رسد، بدانید که تنها ارائه اطلاعات در مورد کسب و کار و محصولات آن در وب سایت شما کافی نیست. شما باید محتوایی بنویسید که کاربران را جذب کند.

به عنوان مثال، اگر محصول شما در مورد نوعی ابزار است، باید به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه با استفاده از محتوای غنی (متن، عکس و ویدیو) کار می کند. آنها همچنین باید به هر سؤالی که در مورد ابزار دارند با محتوای شما پاسخ دهند.

4. امنیت
کاربران به طور کلی به وب سایت های امن دسترسی دارند. به همین دلیل است که وب سایت ها، به ویژه فروشگاه های آنلاین، باید گواهی HTTPS را درخواست کنند. زیرا این گواهی به عنوان یکی از ویژگی های یک سایت خوب نشان می دهد که کاربران نگران مواردی مانند سرقت اطلاعات خود نباشند.

5. سرعت
یکی دیگر از ویژگی های یک سایت خوب، سرعت بارگذاری بالا است. هیچ کس منتظر نمی ماند تا صفحه یا محتوای وب سایت پس از مدت ها بارگذاری شود.

معمولا بهترین زمان برای بارگذاری سه ثانیه است و این سرعت در افزایش بازدید سایت و رتبه آن در نتایج جستجوی گوگل نیز تاثیرگذار خواهد بود. شما باید سرعت سایت خود را با بهینه سازی قالب سایت و سایر تکنیک ها (استفاده از عکس های کوچک یا فشرده سازی آنها) افزایش دهید.

6. طراحی ساده
از جمله ویژگی های یک وب سایت خوب این است که طراحی آن بیشتر به چشم می آید، هر چه ساده تر باشد در جذب کاربر موثرتر است.

سعی کنید در استفاده از عکس ها و رنگ ها بسیار دقت کنید. همچنین به یاد داشته باشید که هنگام طراحی وب سایت خود از رنگ های متضاد استفاده کنید. به عنوان مثال، رنگ متن محتوا سیاه و پس زمینه سفید است یا برعکس.

طراحی سایت در اصفهان در سایت رویانو

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

۲ بازديد ۰ نظر
دنیای تجارت اکنون دنیایی 24 ساعته است. این بدان معناست که کسب و کارها 24 ساعته فعالیت می کنند و مشتریان 24 ساعته از این خدمات استفاده می کنند.

امروز بهترین روز برای شروع طوفانی است. در دنیایی که توسعه فناوری با سرعت نور در حال حرکت است، همه بدون توجه به موقعیت جغرافیایی و حتی شرایط مالی نیاز به ارتباط با یکدیگر دارند. یکی از بهترین چیزها در مورد دنیای دیجیتال این است که می توانید مهارت های خود را با حداقل سرمایه به اشتراک بگذارید و از آنها کسب درآمد کنید.


کسب و کارهای دیجیتال عبارتند از:

یک وبسایت
یک پلتفرم تجارت الکترونیک
یک صفحه اجتماعی
یا ترکیبی از این 3 عنصر

حتی اگر نوع کسب و کار خود را سنتی می دانید، همه مشتریان بالقوه شما باید جزئیات فرآیند کسب و کار آنلاین شما را بدانند.
مشتریان ممکن است بخواهند به جای مصاحبه حضوری به وب سایت شما مراجعه کنند و اطلاعات دقیقی در مورد محصولات و خدمات شما دریافت کنند.
آنها همچنین ممکن است بخواهند آدرس، آدرس ایمیل و شماره تماس شما را در سایر تبلیغات کسب و کار شما ببینند.


اگر زمانی که مشتری درخواست خدمات می دهد، فروشگاه فیزیکی شما بسته شود، مثلاً در نیمه شب!، قطعاً مشتری خود را از دست خواهید داد. با داشتن یک فروشگاه اینترنتی می توانید خدمات خود را به صورت 24 ساعته ارائه دهید.

مزایای داشتن یک وب سایت عبارتند از:
24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته
خدمات مورد نیاز مشتری را می توان با انعطاف بیشتری انجام داد
صرفه جویی در هزینه ها
حرفه ای دیجیتال شوید
تحویل سریعتر محصولات
فرصت کارآفرینی در سراسر جهان


5 دلیل برای داشتن فروشگاه اینترنتی


1- فروشگاه اینترنتی شعبه 24 ساعته کسب و کار شماست
2- رقابت با شرکت های دیگر
3- هزینه کمتر و درآمد بیشتر
4- همه از اینترنت استفاده می کنند!
5- از همه جا


1- فروشگاه اینترنتی شعبه 24 ساعته کسب و کار شماست
بسیاری از مردم شب هنگام که فروشگاه های فیزیکی بسته هستند از وب سایت ها بازدید می کنند. یک وب سایت به فروشگاه شما این امکان را می دهد که در تمام طول سال 24/7 باز باشد. داشتن یک وب سایت مانند باز بودن یک فروشگاه 24 ساعته است.



2- رقابت با شرکت های دیگر
اگر فروشگاه شما رقبای زیادی دارد، یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری و ارائه خدمات بهتر، داشتن یک فروشگاه اینترنتی است. مشتریان شما می توانند از هر جایی خرید کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.



3- هزینه کمتر و درآمد بیشتر
در مقاله مزایای فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل در مورد هزینه های فروشگاه اینترنتی صحبت کردیم. یک فروشگاه آنلاین هزینه کمتری نسبت به فروشگاه فیزیکی شما دارد.



4- همه از اینترنت استفاده می کنند!
اگر به آمار مصرف اینترنت در سال های اخیر دقت کنید، متوجه افزایش روزافزون استفاده از این فناوری خواهید شد. امروزه، هر کسی که به دنبال محصول یا خدماتی است، با جستجو در اینترنت شروع می کند. اگر در این جستجوها پیدا می شدی عالی می شد!!



5- از همه جا
بهترین مزیت فروشگاه اینترنتی داشتن مشتریان از همه جا است. وب سایت شما در همه شهرها شعبه دارد.

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان در سایت رویانو