مزایای استفاده از ابزارهای تخصصی تمیز کردن شیشه

۳ بازديد ۰ نظر

نظافت و شستن شیشه همیشه کار سختی است و برای کاربران خوشایند نیست. با توجه به فرآیند دستی کامل نظافت سطوح صیقلی، شیشه و آینه، باید از بهترین تجهیزات و مناسب ترین ابزار برای انجام فرآیند شستشوی شیشه استفاده شود. برخی از مشکلات شستشوی شیشه عبارتند از: باقی ماندن لکه ها و سطح آب بعد از شستشو، دسترسی سخت، سختی و خستگی کاربر، زمان بر بودن به دلیل عدم کیفیت مناسب و نیاز به تکرار شستشو که همگی باعث سفت شدن صورت می شوند. و سختی تمیز کردن شیشه و سطوح صیقلی در ذهن کاربر خواهد بود.

 

با استفاده از ابزار و تجهیزات نظافتی مناسب می توان عملیات سخت و پرهزینه شستشوی شیشه و نما را به فرآیندی ساده و لذت بخش تبدیل کرد. شیرینی تمیزی پس از شستشوی کامل می تواند تصویر دشواری را که به دلیل این مشکلات در ذهن افراد ساخته می شود، بهبود بخشد. این تجهیزات برای شستشوی شیشه های خانگی مناسب است و می توان آن را به تجهیزات دیگر اضافه کرد و در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار داد. تجهیزات مناسب شامل پکیج کاملی از ابزارهای کاربردی است که فواید زیادی خواهد داشت.

 

 

مزایای استفاده از ابزارهای تخصصی تمیز کردن شیشه

استفاده از ابزار تمیز کردن شیشه مزایای بسیاری دارد. برخی از این مزایا در استفاده از تمامی تجهیزات تخصصی شیشه شوی رایج است و برخی دیگر به صورت تخصصی با استفاده از نوع خاصی محقق می شود. به عنوان مثال استفاده از پد تمیز کننده با کیفیت، سرعت شستشو را افزایش می دهد زیرا با یک حرکت و بدون نیاز به تکرار، شیشه کاملا از هر نوع آلودگی پاک می شود. همچنین با استفاده از دستگیره های نظافتی امکان شستشوی سطوح بالاتر نیز وجود دارد و بدون صرف انرژی زیاد می توانید سطوح تمیزی داشته باشید. یکی دیگر از مزایای این تجهیزات ارگونومی آنهاست و به همین دلیل استفاده از آنها از خستگی دست و بازو جلوگیری می کند. عملکرد بالا یکی دیگر از مزایای این ابزار است. کیفیت شستشو با کیفیت ابزار شیشه شوی ارتباط مستقیم دارد. پس در نتیجه با استفاده از ابزار نظافت و شستشوی شیشه بدون صرف انرژی زیاد و با حداقل هزینه می توان کیفیت شستشو را افزایش داد. به طور کلی می توان گفت استفاده از تجهیزات مناسب برای شستشوی شیشه باعث می شود که لیوان ها کاملا شسته شده و در بهینه ترین حالت بدرخشند.

 

 

انواع تجهیزات شیشه شوی

این ابزار تمیز کردن شیشه شامل کیت های تمیز کننده، سه راهی های شستشوی شیشه، تجهیزات نگهدارنده لنت، پدهای تمیزکننده و اسکرابرهای سطح می باشد. کیت های تمیز کننده خود بسته هایی هستند که شامل یک پد تمیز کننده، یک جا پد و یک دسته بلند است که مخصوص شستشوی شیشه است. هر یک از این تجهیزات کاربرد خاصی دارند و می توان با توجه به نظافت مورد نظر و نوع صافی سطح و همچنین متریال سطوحی که قرار است تمیز شوند، فرآیند نظافت را آغاز کرد. در برخی از این تجهیزات شیشه شوی، دسته بندی های تخصصی تری نیز اعمال شده است که با ویژگی هایی مانند رنگ، سطوح قابل شستشو و تمیز با این تجهیزات مشخص می شوند. انواع تجهیزات شیشه شوی به منظور گسترش حوزه نظافت و تخصصی شدن نظافت و دستیابی به بهترین نتیجه تولید و ارائه شده است.

 

 

اصول استفاده از ابزار تمیز کردن شیشه

فرآیند شستشوی شیشه و سطوح صیقلی بسیار تخصصی است و در صورت رعایت نکردن نکاتی بهترین نتیجه را نمی توان به دست آورد. همچنین هنگام کار با ابزار تمیز کردن شیشه، نظافت بهینه بسیار مهم است. به همین دلیل نظافت و شستشوی شیشه نکات ویژه ای دارد که با رعایت آنها روند شستشوی شیشه با ابزار نظافت بهینه می شود. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنیم و به اختصار توضیح می دهیم.

 

بهترین زمان برای تمیز کردن پنجره های بیرون ظهر است. بیشترین گرما و آفتاب خشک شدن شیشه را تسریع می کند.

به منظور افزایش طول عمر تجهیزات شیشه شوی، پس از اتمام فرآیند شستشو، آنها را تمیز کرده و خشک نگه دارید.

برای خشک کردن و تمیز کردن کامل قسمت های زاویه دار شیشه و پنجره های صیقلی باید از تجهیزات تخصصی استفاده کرد.

مرطوب کردن دستگاه به اندازه کافی از باقی ماندن آثار آب جلوگیری می کند و کیفیت شستشو را کاهش می دهد.

استفاده از تجهیزات مناسب و تخصصی برای فرآیندهای نظافت از جمله نظافت استیل، شستشوی شیشه، گردگیری، نظافت خشک و مرطوب و غیره.

 

خرید دستگاه شستشوی شیشه خوابیده از سایت آبگین 

 

نکات اساسی هنگام شستن شیشه

۳ بازديد ۰ نظر
روش های سنتی و کاربردی تمیز کردن شیشه
توجه به روش های شستشو و استفاده از تکنیک های نظافت منجر به عملکرد بهینه و کیفیت نظافت بالاتر می شود. از آنجایی که قاب پنجره ها مانند شیشه در معرض آلودگی هستند، هنگام تمیز کردن نیز آنها را تمیز کنید. ابتدا کثیفی های سرسخت را پاک کرده و سپس با استفاده از مواد شوینده و یک پارچه نرم کثیفی را پاک کنید.

در گذشته کثیفی های ناخالص شیشه ها و شیشه های خود را با برس دستی یا پارچه خشک تمیز می کردند و سپس از یک پارچه یا اسفنج بدون پرز با مقدار کمی آب ولرم و مواد شوینده استفاده می کردند. برخی از این روش ها را توضیح داده ایم:

استفاده از مواد طبیعی برای شستشوی شیشه
سرکه سفید و آب لیمو بهترین پاک کننده برای سطوح صیقلی هستند. فقط لازم است تمام سطح را با مواد اسپری کنید و سپس با یک پارچه نخی بدون پرز شیشه را کاملا تمیز کنید. پارچه های میکروفایبر تاثیر بسزایی در از بین بردن لکه های روی شیشه دارند. یکی از قدیمی ترین روش هایی که هنوز هم جوابگوست استفاده از روزنامه های ضایعاتی برای خشک کردن پس از شستشو است.

شستن لیوان با مواد شوینده
در مواقعی که پنجره ها بسیار کثیف هستند نیز می توانید از مواد شوینده استفاده کنید. به غیر از اسپری شیشه شوی موجود در بازار، می توانید از کنسانتره های شوینده استفاده کنید. توجه داشته باشید که قبل از استفاده با مقدار کمی آب مخلوط کنید. مواد شوینده کثیفی و چربی روی سطح را کاملا از بین می برند. در واقع با افزودن یک لایه، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا شیشه آلوده شود.

نکات اساسی هنگام شستن شیشه
اقداماتی وجود دارد که بهتر است قبل از شستن شیشه و تمیز کردن شیشه ها رعایت کنید. زیرا اگر زمان زیادی را صرف تمیز کردن سطوح کنید و نتیجه آن خوشایند نباشد بسیار خسته کننده است. در این قسمت به نکاتی در رابطه با نظافت سطوح صاف و براق اشاره می کنیم.

قبل از شروع تمیز کردن، لازم است:

ابتدا باید تمام خاک و ذرات را از سطح تمیز کنید.
در مرحله بعد گرد و غبار را با یک پارچه نخی با رطوبت کم از روی سطح پاک کنید.
بین درزهای قاب و گوشه های کناره ها را با کمک برس و مسواک تمیز کنید.
برای شروع کار به ظرف اسپری، پارچه نخی، برس مخصوص، پارچه الیافی و مواد شوینده نیاز دارید.
به جنس وسایلتان توجه کنید.
تمیز کردن باید از بالا به پایین انجام شود.


خرید دستگاه شستشوی شیشه ایستاده از سایت آبگین

تمیز کردن شیشه

۳ بازديد ۰ نظر
نظافت پنجره ها بخش مهمی از کارهای خانه است که راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد و باید در کنار نظم و نظافت فرش، مبل، پرده و... به آن توجه کرد.شیشه و آینه مکان هایی که جلب توجه می کنند و کثیف بودن می تواند در ظاهر زیبای خانه تاثیر منفی بگذارد. اما تمیز کردن آن آسان نیست. حتی اگر بیش از حد وسواس ندارید، باید با اصول تمیز کردن لیوان آشنا باشید تا رد دستمال شما روی آن باقی نماند و کاملا تمیز باشد.

تمیز کردن شیشه با شیشه پاک کن خانگی یا تجاری
یکی از راه های تمیز کردن و درخشندگی شیشه و آینه استفاده از شیشه پاک کن است. می توانید آن را از بازار خریداری کنید یا از محلول های شیشه شوی خانگی استفاده کنید.

مخلوط کردن سرکه سفید با آب یا مخلوط کردن آب لیمو با آب ولرم یکی از این راه حل های تمیز کردن خانه است. ترکیب مورد نظر خود را آماده کرده، داخل بطری اسپری بریزید و روی شیشه یا آینه اسپری کنید. این روش برای از بین بردن لکه های کرم پودر یا مواد چرب از شیشه و آینه مناسب است.

راه حل بهتر برای تمیز کردن شیشه استفاده از محلولی است که با استفاده از شامپو نرم کننده تهیه کرده اید. برای این منظور یک قاشق چایخوری شامپو نرم کننده مو را با دو لیوان آب ولرم ترکیب کرده و در یک بطری اسپری بریزید. آن را خوب هم بزنید و سپس روی شیشه یا آینه اسپری کنید. در نهایت با یک حوله جاذب خشک و تمیز پاک کنید.

یکی دیگر از راه های تمیز کردن شیشه و آینه، استفاده از پارچه های میکروفیبر اصل موجود در بازار است. این نوع حوله قدرت جذب آب فوق العاده بالایی دارد. در عین حال می توانید بلافاصله پس از شستن با آب آن را مچاله کنید تا آب آن کاملا خارج شود. سپس چون هنوز مرطوب است از آن برای تمیز کردن شیشه و آینه استفاده کنید.

مزیت استفاده از پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن آینه و شیشه این است که نیازی به محلول پاک کننده شیشه نیست. البته باید قبل از استفاده آن را با آب گرم و صابون تمیز بشویید تا چربی و آلاینده های قبلی به طور کامل از روی دستمال پاک شود. آن را چند بار فشار دهید تا آب آن گرفته شود و فقط کمی مرطوب شود. سپس روی شیشه و آینه بکشید تا تمیز شود.

از این دستمال برای تمیز کردن کاغذ دیواری نیز استفاده می شود.

تمیز کردن شیشه با روزنامه
برای تمیز کردن شیشه از روزنامه نیز استفاده می شود. اما باید تازه و نرم باشد. روزنامه های کهنه و خشک برای تمیز کردن شیشه مناسب نیستند. روزنامه هایی که تازه ترند و بافت کاغذی نرم تری دارند، خط و خش روی شیشه باقی نمی گذارند. آنها همچنین برای از بین بردن کثیفی، حذف حشرات چسبیده به شیشه و کثیفی های باقی مانده به خوبی عمل می کنند.

بهترین روش استفاده از دستگاه شستشوی شیشه از سایت آبگین

مقایسه لیزر تیتانیوم و دایود

۲ بازديد ۰ نظر

لیزر الکساندرایت چیست؟

لیزر الکساندرایت یک فناوری پیشرفته برای رفع موهای زائد است. در این نوع لیزر از ماده مصنوعی به نام الکساندریت استفاده می شود که نور لیزر را به سمت موهای زائد هدایت می کند.

 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد لیزر الکساندرایت این است که انرژی لیزر دقیقاً به سمت موهای زائد هدایت می شود و ریشه مو را از بین می برد.

 

این لیزر برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند مناسب است و به دلیل دقت بالایی که دارد برای رفع موهای زائد نواحی حساس نیز استفاده می شود.

مقایسه مزایا و معایب

مزایا و معایب لیزر الکساندرایت

مزایای:

 

1- دقت بالا: لیزر الکساندرایت به دلیل دقت بالا در از بین بردن موهای زائد بسیار موثر است.

 

2- مناسب برای پوست های روشن: این روش برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند مناسب است.

 

3- کمترین عوارض: لیزر الکساندرایت عموماً نسبت به بسیاری از روش های دیگر موهای زائد عوارض کمتری دارد.

 

معایب:

 

1- نیاز به جلسات مکرر: برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز به جلسات بیشتری است.

 

 

2- هزینه بالا: لیزر الکساندرایت به طور کلی گرانتر از برخی روش های دیگر است.

 

مزایا و معایب لیزر دایود

مزایای:

 

1- مناسب برای پوست های تیره تر: لیزر دایود برای افرادی که پوست تیره تری دارند مناسب تر است.

 

2- پوشاندن نواحی بزرگتر: این روش برای از بین بردن موهای زائد در نواحی بزرگتر مانند پاها مناسبتر است.

 

3- کمترین عوارض: مشابه لیزر الکساندرایت، لیزر دایود عموماً عوارض کمتری دارد.

 

معایب:

 

1- نیاز به جلسات بیشتر: برای رسیدن به نتایج مطلوب به جلسات بیشتری نیاز است.

 

 

2-محدودیت برای پوست روشن: لیزر دایود برای افرادی که پوست روشن تری دارند مناسب نیست.

 

مقایسه لیزر الکساندرایت یا لیزر دایود از نظر کارایی

مقایسه عملکرد لیزر الکساندرایت یا لیزر دایود معمولاً به کاربرد و نیازهای خاص شما بستگی دارد. هر یک از این دو نوع لیزر ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند:

 

1- لیزر الکساندرایت:

 

1- مناسب برای رفع موهای زائد و لیزر درمانی پوست.

 

2- دقت و قابلیت تنظیم بالا در تولید انرژی لیزر.

 

3- قابلیت تولید پالس های کوتاه با انرژی بالا که برای رفع سفیدی و زردی موهای زائد موثر است.

 

معمولا از این دستگاه در مراکز زیبایی و کلینیک های پوست استفاده زیادی می شود.

 

2- لیزر دایود:

 

لیزر دایود به عنوان یک لیزر پایدار و موثر برای کاهش موهای زائد در نواحی مختلف بدن شناخته می شود.

 

آنها سرعت بالاتری در تولید انرژی لیزر دارند که امکان جلسات سریعتر را فراهم می کند.

 

معمولا برای اصلاح بدن و صورت در مراکز و کلینیک های زیبایی استفاده می شود.

 

انتخاب بهترین نوع لیزر به نیاز شخصی شما بستگی دارد. قبل از تصمیم گیری، بهتر است با یک متخصص پوست و لیزر مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند که کدام نوع لیزر برای شما مناسب است.

 

 

همچنین باید به عوارض و محدودیت های هر نوع لیزر توجه کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهترین گزینه است.

 

مقایسه لیزر تیتانیوم و دایود در سایت آیساطب

 

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم

۳ بازديد ۰ نظر

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم

 

تفاوت لیزر تیتانیوم و دایود

 

از مهمترین مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد. با مطالعه این ویژگی ها به درک درستی از تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دیود خواهیم رسید.

 

دارای دو هندپیس مجزا

استفاده از سه طول موج مختلف

مناسب برای انواع پوست و مو

داشتن سیستم خنک کننده قدرتمند یخ پلاس

سرعت بالا

داشتن 20 لیزر 60 وات

طول عمر طولانی با 30 میلیون شات

دارای فیلتر و کانکتور دوتایی

 

آشنایی با تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکس دیود

 

با دقت در تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دیود متوجه خواهید شد که هر دو دستگاه لیزر دارای قدرت نفوذ و جذب بالایی در ملانین مو هستند و درمان را با سرعت بالایی انجام خواهند داد. به علاوه هر دو مجهز به چیلر قوی هستند که باعث می شود فرد درمان را کاملا بدون درد و سوختگی تجربه کند. همچنین هر دو دستگاه لیزر فوق قادر به درمان موثر ضایعات عروقی و حذف ضایعات مرتبط با رنگدانه هستند. تفاوت لیزر تیتانیوم با دیود الکس در طول عمر دستگاه و تعداد طول موج های ترکیبی است که در مطالب فوق به تفصیل توضیح داده شد.

 

برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس 2021، دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس پرچمدار 2021 با بالاترین کیفیت در بین سایر دستگاه های لیزر موهای زائد تولید شده توسط شرکت طاهرتاج مادر می باشد. دستگاه تیتانیوم 2021 دارای دو هندپیس مجزا است که با استفاده از طول موج های قوی به ریشه مو حمله کرده و باعث ریزش دائمی موهای ناخواسته می شود. هر یک از این هندپیس ها برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شود تا لیزر را به طور یکنواخت در ضخامت های مختلف مو اعمال کند. این دستگاه دارای یک دستگاه چیلر قدرتمند مجزا می باشد که سطح پوست را خنک نگه می دارد و امواج لیزر را بدون درد و سوختگی ارسال می کند. روی پوست اعمال می شود. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه رفع موهای زائد در سریع ترین زمان ممکن و تعداد جلسات کمتر از سایر دستگاه ها می باشد.

 

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود 2021 دایود الکس با طول موج 577 تا 828 نانومتر یکی از روش های جدید و موثر برای رفع دائمی موهای زائد بدن برای هر نوع پوست و مو می باشد. دستگاه لیزر الکس دایود 2021 مجهز به سیستم خنک کننده چیلر بسیار قوی است. چیلر در واقع نوع بسیار قدرتمندی از سیستم خنک کننده مسیر است که به این لیزر اجازه می دهد تا با اعمال قدرت زیاد، هیچ گونه درد یا سوختگی ایجاد نکند. این طول موج عمق نفوذ بالا و انرژی برای هر پالس و جذب بالاتر در ملانین کلروفرم به لایه اپیدرم نفوذ می کند و غلبه ملانین در فولیکول های مو جذب می شود.

 

اطلاعات بیشتر در سایت آیساطب

 

ویژگی های رفع موهای زائد با لیزر الکس دایود

۲ بازديد ۰ نظر

ویژگی های رفع موهای زائد با لیزر الکس دایود

برای درک بهتر تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دیود ابتدا به بررسی ویژگی های دستگاه لیزر الکس دایود می پردازیم. دستگاه لیزر الکس دایود یکی از کامل ترین و موثرترین دستگاه های لیزر موهای زائد در حال حاضر می باشد. این دستگاه از چندین طول موج مختلف استفاده می کند و این باعث می شود موهای زائد با بیشترین سرعت ممکن حذف شوند.

 

در واقع دستگاه لیزر الکس دایود با ترکیب طول موج های 808 نانومتر و 755 نانومتر دایود الکساندریت بر روی انواع پوست موثر و قابل استفاده است. این دستگاه سریع ترین و کم دردترین راه برای از بین بردن موهای زائد است. بهترین دستگاه لیزر الکس دایود در دنیا دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم می باشد که دارای سیستم خنک کننده قدرتمند می باشد. این سیستم خنک کننده پوست را برای مدت طولانی خنک نگه می دارد و خطر سوختگی لیزر را به حداقل می رساند. طول موج های کمتر معمولا برای پوست های روشن و از طول موج های بالاتر برای پوست های تیره استفاده می شود.

 

مزایای حذف موهای زائد با لیزر الکس دایود

مهمترین مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر الکس دایود عبارتند از:

 

انجام درمان بهتر و بیشتر در زمان کمتر به دلیل داشتن اپلیکاتور بزرگ

تمدید سالانه فقط یک بار لازم است

موثر بر روی هر 6 نوع پوست

مجهز به سیستم خنک کننده قدرتمند

به صرفه بودن

طول عمر بالای دستگاه با ضمانت 20 میلیون شات

استفاده از طول موج ترکیبی

دارا بودن دو هندپیس برای افزایش قدرت سیستم خنک کننده

سرعت بالای حذف موهای زائد یعنی 20 شات در ثانیه

با دانستن این ویژگی ها و مقایسه آنها با ویژگی های دستگاه تیتانیوم، بهتر است در مورد تفاوت لیزر تیتانیوم و دیود الکس نتیجه گیری کنیم.

 

تفاوت بین لیزر تیتانیوم و دیود الکس; لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیومی

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پرطرفدارترین و کارآمدترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است که اساس آن ترکیب سه طول موج الکساندریت 755 نانومتر، دیود 810 نانومتر و ND-YAG 1064 نانومتر است. این دستگاه به طور کلی قدرتمندتر از دستگاه الکس دیود است. البته هر دو دستگاه بهترین دستگاه رفع موهای زائد محسوب می شوند.

 

 

بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم با دیود الکس نشان می دهد که تعداد کل شات های دستگاه تیتانیوم بیشتر بوده و از کارایی و عمر مفید بیشتری برخوردار است. این دستگاه روی انواع پوست نیز موثر بوده و کارایی بالایی دارد. دستگاه لیزر تیتانیوم قادر است سریع ترین درمان را نسبت به سایر دستگاه ها انجام دهد و درمان با آن به جلسات کمتری نیاز دارد. سیستم چیلر قدرتمند آن دما را تا منفی 18 درجه پایین می آورد.

 

لیزر تیتانیوم بهتره یا دایود در سایت آیساطب

 

مزایای دستگاه لیزر مو الکساندرایت

۴ بازديد ۰ نظر

دستگاه لیزر مو الکساندرایت

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت نوعی دستگاه لیزر است که برای از بین بردن موهای زائد روی پوست استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از فناوری لیزر الکساندرایت، امواج لیزری با طول موج مشخص را ایجاد می کند تا ریشه مو را تحت تاثیر قرار دهد. لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر برای از بین بردن موهای تیره (مانند موهای سیاه و قهوه ای) مناسب است.

 

 

 

مزایای دستگاه لیزر مو الکساندرایت عبارتند از:

 

سازگار با رنگ پوست:

لیزر الکساندرایت برای پوست های متوسط و تیره مناسب است. این دستگاه به عنوان گزینه ای مناسب برای افرادی با پوست تیره یا موهای تیره شناخته می شود.

سرعت بالا:

بسیاری از دستگاه های لیزر موی الکساندرایت سرعت بالایی دارند و می توانند به سرعت موارد مختلفی را پوشش دهند.

راحتی در استفاده:

این دستگاه ها برای استفاده اپراتورها هستند و اغلب دارای تنظیمات برق و سایر پارامترها هستند که می توان آنها را بر اساس نیاز مشتری تنظیم کرد.

موثر برای موهای ناخواسته:

لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد از قسمت های مختلف بدن مانند صورت، پشت، سینه، پاها و سایر نواحی مناسب است.

کمترین عارضه:

لیزر الکساندرایت به دلیل سازگاری خوب با پوست و موهای تیره به طور کلی کمترین عوارض را دارد و گزینه ای مطمئن برای رفع موهای زائد محسوب می شود.

توجه داشته باشید که هر دستگاه لیزر موهای زائد باید توسط اپراتور یا تکنسین مجرب کار کند. همچنین، پس از جلسات لیزر، دستورالعمل ها و مراقبت های پس از درمان برای حفظ نتایج بهتر و کاهش خطرات لیزر مهم است.

 

بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم است!

لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه های پیشرفته برای رفع موهای زائد است که با سه طول موج الکساندرایت، دیود و اندیاگ استفاده می شود. هر کدام از این طول موج ها برای پوست های مختلف مناسب هستند، مانند الکساندرایت برای از بین بردن موهای بسیار نازک مانند نواحی پشت لب موثر است، از طرفی طول موج آندیاگ موهای ضخیم روی شکم را از بین می برد. طول موج دیود نیز برای از بین بردن موهای طبیعی بدن مانند پاها و بازوها طراحی شده است.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم برای تمامی رنگ های پوست کاربرد دارد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. این دستگاه با بهره مندی از سه طول موج قدرتمند، ملانین های پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل برای انواع پوست های سفید، تیره، سبز، برنزه مناسب است. از بین بردن موهای زائد بدن با استفاده از لیزر تیتانیوم روشی مطمئن و مطمئن است و عوارض جدی ایجاد نمی کند. در واقع متخصصان پوست و مو این دستگاه مدرن را با توجه به وضعیت پوست و موی افراد تنظیم می کنند. بنابراین همه افراد می توانند بدون نگرانی از اثرات مثبت آن لذت ببرند.

 

درمان سریع و ایمن

مناسب برای انواع پوست

داشتن سیستم خنک کننده قوی

داشتن ایمنی بالا حتی برای پوست های تیره

قابلیت انجام لیزر برای پوست های برنزه

از بین بردن موهای زائد بدون هیچ گونه درد و آسیب

یک راه حل دائمی برای از بین بردن موهای زائد در چند جلسه

دارای سه طول موج برای از بین بردن موهای زائد برای انواع پوست

 

داشتن نتیجه کاملا مطلوب و مطلوب برای مشتری و اپراتور

 

تفاوت لیزر تیتانیوم و الکساندرایت در سایت آیساطب

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یا الکساندرایت بهتر است

۲ بازديد ۰ نظر

دستگاه لیزر تیتانیوم یا الکساندرایت بهتر است

لیزرهای تیتانیوم و الکساندرایت دو نوع لیزر مختلف هستند و برای کاربردهای متفاوتی در زمینه های پزشکی و زیبایی استفاده می شوند. در زیر تفاوت های اصلی بین لیزر تیتانیوم و الکساندرایت آورده شده است:

 

طول موج:

لیزر تیتانیوم: این دستگاه یک دستگاه لیزر تماسی است و برای استفاده روی پوست نیاز به استفاده از ژل دارد. این لیزرها اغلب در محدوده طول موج متوسط (بین 755 نانومتر تا 1064 نانومتر) عمل می کنند. این طول موج مخصوصا برای از بین بردن موهای زائد و درمان پوست تیره مناسب است.

لیزر الکساندرایت: این دستگاه نیز یکی از دستگاه های لیزر غیر تماسی است و با لیزر از طریق پوست شلیک می کند. لیزر الکساندرایت در طول موج 755 نانومتر کار می کند. (در مدل های جدیدتر، طول موج 1064 نیز اضافه شده است. این طول موج برای از بین بردن موهای زائد با رنگ تیره (مانند موهای مشکی و قهوه ای) مناسب است.

تاثیر روی پوست و مو:

لیزر تیتانیوم: برای از بین بردن موهای زائد و تا حدودی برای درمان تیرگی پوست استفاده می شود. این لیزر روی موهای تیره و روشن تاثیر بسیار خوبی دارد.

لیزر الکساندرایت: برای از بین بردن موهای تیره پوست مناسب است و برای پوست های متوسط تا تیره مناسب است.

برنامه های کاربردی:

لیزر تیتانیوم: برای از بین بردن موهای زائد (لیزر موهای زائد)

لیزر الکساندرایت: عمدتا برای رفع موهای زائد

توجه داشته باشید که انتخاب بین لیزر تیتانیوم و الکساندرایت به نوع پوست و مشکلات خاص شما بستگی دارد. با توجه به تفاوت نوع تکنولوژی به کار رفته در هر دو دستگاه، لازم به ذکر است که عملکرد هر دو دستگاه در بسیاری از موارد مشابه بوده و میزان رضایت گزارش شده برای آنها نیز نزدیک به یک می باشد.

 

دستگاه لیزر مو تیتانیومی

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم نوعی تجهیزات لیزری است که برای از بین بردن موهای زائد روی پوست استفاده می شود. این دستگاه ها از تکنولوژی لیزر تیتانیوم برای ایجاد امواج لیزری با طول موج مشخص برای تاثیر بر روی ریشه مو استفاده می کنند. این فناوری بر اساس اصول حرارتی عمل می کند و منجر به تحریک کلاژن سازی در پوست و تخریب ریشه مو می شود. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

 

از مزایای دستگاه لیزر موی تیتانیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

بازدهی بالا:

این دستگاه ها به دلیل کارایی بالا در از بین بردن موهای زائد مورد توجه قرار گرفته اند. فناوری لیزر تیتانیوم برای موهای تیره و پوست تیره مناسب است.

سرعت بالا:

برخی از دستگاه های لیزر موهای زائد تیتانیومی سرعت بالایی دارند و می توانند به سرعت مناطق وسیعی از بدن را پوشش دهند.

تنظیمات چندگانه قدرت:

اکثر دستگاه های لیزر موهای زائد تیتانیوم دارای چندین تنظیمات قدرت هستند که به اپراتور اجازه می دهد تنظیمات را بر اساس نوع پوست و مو و شدت درخواست مشتری تنظیم کند.

کمترین عارضه:

اکثر این دستگاه ها کمترین عوارض جانبی را دارند و عموماً برای افرادی با پوست حساس مناسب هستند.

راحتی و انعطاف پذیری:

دستگاه های لیزر موهای زائد تیتانیوم نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون، اپیلاسیون یا اپیلاسیون راحت تر و انعطاف پذیرتر هستند.

 

توجه داشته باشید که برای دستیابی به بهترین نتیجه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم باید توسط اپراتور یا تکنسین متخصص و مجرب انجام شود. همچنین مراقبت های بعد از جلسه برای کاهش هر گونه عوارض جانبی و ماندگاری بیشتر نتایج بسیار مهم است.

 

مقایسه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت در سایت آیساطب

 

یکی از فاکتورهای متفاوت لیزر الکساندریت و تیتانیوم

۴ بازديد ۰ نظر

لیزر تیتانیوم بهتره یا الکساندرایت

 

وسعت نوع پوست برای درمان؛ یکی از تفاوت های دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

همه دستگاه های لیزر برای انواع پوست با رنگدانه های مختلف مناسب نیستند. زیرا برخی از طول موج های ساطع شده از دستگاه های لیزر توسط برخی از سلول های پوست با رنگدانه های تیره تر جذب نمی شوند. بنابراین دستگاه کارایی خود را از دست خواهد داد. با این حال، هر دو دستگاه الکساندریت و تیتانیوم برای از بین بردن فولیکول های مو در پوست با رنگدانه های مختلف موثر هستند.

 

لیزر الکساندرایت در اولین سال های ورود به بازار فقط برای پوست های با رنگ روشن استفاده می شد اما در سال های اخیر طول موج های بیشتری برای درمان پوست های تیره به فناوری دستگاه لیزر الکساندرایت اضافه شده است. همچنین لیزر تیتانیوم برای از بین بردن فولیکول های مو در انواع پوست با تولید امواج در سه طول مختلف مناسب است.

قیمت؛ یکی از فاکتورهای متفاوت لیزر الکساندریت و تیتانیوم

یکی دیگر از تفاوت های دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت قیمت دستگاه لیزر موهای زائد است. اگرچه لیزر الکساندرایت قیمت کمی گرانتر از دستگاه تیتانیوم دارد. اما عملکرد فوق العاده اسکندریت در از بین بردن فولیکول های مو باعث افزایش محبوبیت این ابزار شده است. اگر هزینه زیادی برای لیزر الکساندرایت پرداخت می کنید، نگران بازگشت سرمایه نباشید. زیرا عملکرد سریع و قدرتمند این دستگاه در از بین بردن موهای زائد باعث بازگشت سریع سرمایه خواهد شد.

 

سیستم خنک کننده مختلف؛ تفاوت بین لیزر الکساندریت و تیتانیوم

مکانیزم بدون درد یا کم درد یکی از ویژگی های مهمی است که هنگام خرید لیزر برای مراکز درمانی باید به آن توجه کنید. آستانه تحمل درد افراد در محدوده خاصی نیست. بنابراین بسیاری از آنها برای انجام کارهای زیبایی و درمانی به دنبال روش های بدون درد یا کم درد هستند. لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر الکس اندیگ هر دو دارای سیستم خنک کننده منحصر به فردی هستند. بنابراین استفاده از هر دوی این وسایل باعث از بین رفتن درد در طول درمان می شود.

چه نوع دستگاه لیزری باعث کاهش درد در هنگام حذف موهای زائد می شود؟

از انرژی لیزر برای سوزاندن فولیکول مو با ایجاد درد و سوزش در سطح پوست استفاده می شود. به خصوص اگر موهای فرد پرپشت باشد. نسل جدید دستگاه های رفع موهای زائد مانند تیتانیوم و الکس اندیگ با کاهش دمای سطح تا منفی 18 درجه سانتیگراد درد را کاهش می دهند. بنابراین مشتری با استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای ضخیم دردی را احساس نخواهد کرد. این بی حسی موضعی درد ناشی از سوختن فولیکول مو یا لیزر موهای زائد در هر ناحیه را بدون درد و بدون درد می کند.

 

قابلیت تنظیم نبض؛ یکی از تفاوت های لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

یکی از تفاوت های لیزر تیتانیوم و الکساندرایت امکان تنظیم پالس است. دستگاه الکساندرایت در این مورد ساختار هوشمند تری دارد. این دستگاه می تواند پالس را بین 3 تا 300 میلی ثانیه تنظیم کند. اما در دستگاه های لیزر دیودی وجود ندارد و تنظیم پالس به صورت خودکار انجام می شود. بنابراین امکان تنظیم پالس یکی از پاسخ های اصلی به تفاوت دو دستگاه تیتانیوم و الکساندریت با «دیود لیزر چیست» است.

 

اطلاعات بیشتر در سایت آیساطب

 

 

سیستم خنک کننده دستگاه تیتانیوم

۵ بازديد ۰ نظر

سیستم خنک کننده دستگاه تیتانیوم

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر تیتانیوم از خنک کننده ICE PLUS استفاده می کند که شامل پمپ آب، فن های داخلی و خارجی، سیستم انتقال سرما به هندپیس و مخزن آب و لوله کشی داخلی می باشد. (توجه داشته باشید که سیستم خنک کننده دستگاه تیتانیوم اورجینال به طور کامل در بدنه دستگاه قرار دارد و هیچ سیستم خنک کننده اضافی یا به اصطلاح چیلر همراه دستگاه وجود ندارد. پمپ تیتانیوم عموما ساخت کشور ایتالیا بوده و کاملا بهینه و منحصرا ساخته شده است. برای لیزرهای تیتانیوم که قابلیت کار 24 ساعته را دارد می باشد.
فن های به کار رفته در دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین فن های ساخت دنیا هستند که قابلیت چرخش 24 ساعته بدون تولید صدا را دارند. عملکرد بی صدا فن موضوع مهمی است که در بیشتر مواقع به آن اشاره نمی شود. در راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد توضیح دادیم که اگر فن دستگاه لیزر شما بهینه نباشد باعث می شود از فن های بیشتری برای خنک سازی در دستگاه استفاده شود و یا یک واحد خنک کننده مجزا برای دستگاه طراحی و قرار داده شود. در کنار دستگاه اصلی که همان است. این امر باعث می شود دستگاه لیزر به دلیل وجود تعداد زیاد فن، صدای زیادی تولید کند، اما دستگاه تیتانیوم دارای فن های بهینه و بسیار قوی است که باعث می شود صدای گوش خراش کولرهای دستگاه و عدم کارکرد صحیح در بلند مدت. و از شکست مکرر آن در امان باشید.
سیستم انتقال سرد، لوله کشی و منبع آب دستگاه نیز مانند سایر قطعات از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که باعث می شود دستگاه بهینه و کم شکست در دستگاه تیتانیوم باشد. مثلاً قطعات پلاستیکی و فلزی که مستقیماً با آب در تماس هستند. آنها مرتبط هستند، آنها از بهترین آلیاژهایی ساخته شده اند که از خوردگی و پوسیدگی جلوگیری می کند.


لیزر موهای زائد تیتانیوم دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که خرید دستگاه تیتانیوم را از سایر دستگاه های لیزر موهای زائد متمایز می کند. ویژگی های مهم تیتانیوم که باعث برتری نسبی لیزر تیتانیوم نسبت به سایر دستگاه های لیزر در بازار فعلی شده است. آن ها هستند:

با چهار طول موج الکساندرایت (755 نانومتر)، دیود (808 نانومتر) و آندیاگ (1064 و 940 نانومتر) برای انواع پوست مناسب است.
توان داخلی دستگاه تیتانیوم 3000 وات (دستگاهی با توان بالا) می باشد.
منوی پیشرفته با 3 حالت پزشک، اپراتور و نقاط حساس
سیستم خنک کننده لیزر تیتانیوم تا منفی 20 درجه پایین می آید تا علاوه بر کارایی بالا باعث از بین رفتن درد و سوزش شود.
دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سیستم عامل اندروید می باشد.
دارای صفحه نمایش 15 اینچی با لمس حرارتی.
لکه تیتانیوم دارای اندازه 15 در 40 میلی متر است.
دارای خنک کننده ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی.
دارای تثبیت کننده داخلی است.
دارای قفل سخت افزاری GPS
دارای بار لیزری 50 میلیون شات
امکان ایجاد فایل برای هر کلاینت به صورت مجزا و انحصاری برای چندین اپراتور
فناوری تیتانیوم دارای حداکثر انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع است.
دارای 20 عدد نوار لیزر 60 وات در ابعاد چهار سانتی متر از برند اصلی آمریکایی Coherent مجموعا 1200 تا 1600 وات.
تحویل رایگان عینک اپراتورها با قیمت 2300000 تومان
تحویل رایگان عینک برای مشتری به قیمت 30000 تومان
اپلیکاتور گوش و بینی 5,330,000 تومان
شامل 4 عدد فیلتر آب دستگاه لیزر موهای زائد به قیمت 2500000 تومان
ارسال رایگان آب ویژه مناسب دستگاه لیزر در حجم 4 لیتر

اطلاعات بیشتر در سایت آیساطب