ینورتر سه فاز 75 کیلووات 100 اسب بخار LS-iS7

۲ بازديد ۰ نظر

اینورتر سه فاز 75 کیلووات 100 اسب بخار LS-iS7 یکی دیگر از محصولات شرکت کره ای LS می باشد. با توجه به نیاز بازار و کاربردهای زیاد بارهای سنگین در صنعت و کمبود درایوهای قابل استفاده منحصراً در این نوع کاربردها، شرکت LS تصمیم به تولید درایو اختصاصی برای استفاده در موتورهای الکتریکی متصل به بارهای سنگین و پس از بررسی گرفت. و تست های مختلف در نهایت این سری از محصولات را با نام iS7 روانه بازار کرد.

 

اینورتر ال اس iS7 عمدتاً در آسانسورها، جرثقیل ها، انواع بالابرها و همچنین کاربردهایی که نیاز به گشتاور راه اندازی بالا دارند، مانند میکسرها استفاده می شود.

 

درایو سه فاز 75 کیلووات 100 اسبی سری LS iS7 یکی از درایوهای پرکاربرد در کشور ما ایران و سایر کشورهای جهان می باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که با توجه به وجود برندهای معروف مختلف در دنیا به خصوص در اروپا و آمریکا چگونه این امر محقق شده است اما شرکت LS استانداردهای مختلفی از جمله استانداردهای اروپایی و آمریکایی و همچنین قیمت مناسب تری را کسب کرده است. . در مقایسه با سایر برندهای معتبر در صنعت درایو، توانسته بازار خوبی برای خود در این کشورها ایجاد کند.

 

درایو LS سری iS7 دارای ولتاژهای ورودی تک فاز 220 ولت و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت است و توان های این مدل از 0.75 کیلو وات تا 450 کیلو وات تولید می شود.

 

اینورتر سه فاز LS-iS7 75 کیلووات 100 اسب بخاری دارای سطح حفاظتی IP 20 است که در برابر حضور اجسام با سایز بزرگتر از 12.5 میلی متر مقاوم است اما در برابر آب هیچ گونه حفاظتی ندارد بنابراین برای حفاظت بیشتر و افزایش طول عمر دستگاه باید در بردهای مخصوص نصب شود. برای اطلاع از نحوه نصب دستگاه، می توانید مقاله راهنمای نصب درایو را مطالعه کنید.

 

همچنین شرکت LS این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که در صورت نیاز به سطح حفاظتی بالاتر برای درایو خود، این پاورها را با سطح حفاظتی 54 (IP54) در محدوده توان 0.75 کیلووات تا 22 کیلووات خریداری کنند.

 

شرکت LS در یک نگاه:

شرکت LS یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان اینورتر در کره جنوبی است. این شرکت که در زمینه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی تخصص دارد، یکی از زیرمجموعه های شرکت بزرگ و معروف ال جی می باشد. ال جی پس از فعالیت در زمینه تولید PLC در سال 1986 با توجه به رشد تکنولوژی و نیاز بازار تصمیم به تولید درایو (اینورتر) گرفت. پس از چند سال به دلیل گسترش شرکت مجموعه خود را به سه قسمت مجزا تقسیم کرد.

 

شرکت LS که مخفف LSIS (LS INDUSTRIAL SYSTEM) می باشد یکی از زیرمجموعه های این بخش است که از سال 1384 به طور رسمی شروع به تولید و ارائه تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی کرد.

 

 

 

ویژگی ها و ویژگی های اینورتر iS7 LS (LS):

حالت شروع آسان

مورد استفاده در انواع گشتاور ثابت و بارهای گشتاور متغیر

حالت کنترل V/F CONTROL

حالت کنترل V/F + PG (CLOSE LOOP)

حالت کنترل برداری

حالت کنترل SENSORLESS VECTOR CONTROL با گشتاور 200% در فرکانس 0.5 هرتز

حالت کنترل SLIP COMPENSATION

دارای کنترلر PID CONTROL

قابلیت تنظیم فرکانس خروجی تا 400 هرتز

دارای تنظیمات مربوط به کنترل موتور دوم

دارای دو کاربرد معمولی (NORMAL DUTY) و سنگین (HEAVY DUTY) که در کاربردهای مختلف استفاده می شود.

توانایی تحمل اضافه بار در حالت کار سنگین 150 درصد توان نامی به مدت 60 ثانیه

قابلیت تحمل اضافه بار در حالت عادی 120 درصد توان نامی به مدت 60 ثانیه

 

اطلاعات بیشتر در سایت آرکا اینورتر 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.