مدل iP5A

۲ بازديد ۰ نظر

اینورتر سه فاز LS-iP5A 15 کیلووات 20 اسب بخار یکی دیگر از محصولات شرکت کره ای LS می باشد. با توجه به نیاز بازار و کاربردهای فراوان فن ها و پمپ ها در صنعت، شرکت LS تصمیم به تولید درایو اختصاصی برای استفاده در دستگاه های پمپ و فن گرفت و پس از بررسی ها و تست های مختلف، سرانجام این سری از محصولات خود را iP5A نام گذاری کرد. .

 

مدل iP5A با قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از پرفروش ترین اینورترهای شرکت LS می باشد و یکی از مدل های محبوب و پرکاربرد در کاربردهای پمپ، پنکه، سنگین و عمومی می باشد و طرفداران زیادی در این زمینه دارد. رشته.

 

درایو LS سری iP5A در محدوده توان 0.75KW تا 450KW در سه فاز با ولتاژ ورودی 380V کار می کند.

 

سری iP5A که برای استفاده در کاربردهای فن و پمپ طراحی شده است، عملکردهای تخصصی برای این برنامه ها دارد. یکی دیگر از ویژگی های این سری طراحی بسیار کاربرپسند و نگهداری آسان آن است.

 

سری اینورتر ال اس iP5A دارای سیستم کنترل PID است و می تواند تا 8 پمپ را به طور همزمان بدون نیاز به کنترلر خارجی یا PLC کنترل کند.

 

این سری از درایوهای برند LS دارای حالت های کنترل V/F CONTROL، SVC (SENSORLESS VECTOR CONTROL) و SLIP COMPENSATION بوده و توانایی تحمل گشتاور اضافه بار 110 درصد جریان نامی به مدت یک دقیقه برای استفاده از پمپ و فن و 150 درصد را دارد. جریان نامی یک دقیقه برای استفاده سنگین

 

درایو سه فاز LS-iP5A 15 کیلو وات 20 اسب بخار دارای 8 ورودی دیجیتال قابل تنظیم توسط کلید حالت PNP&NPN به صورت NPN&PNP، دو ورودی آنالوگ از نوع ولتاژ 0-10V یا 12+/-V و دارای جریان 0-20 mA قابل تنظیم توسط سوئیچ برای تغییر وضعیت ترمینال و همچنین ویژگی های دیگری که در قسمت توضیحات تکمیلی ذکر شده است.

 

روش کار سوئیچ های مذکور به شرح زیر است

 

در کلید حالت PNP&NPN در صورت بالا بودن این کلید برای فعال سازی ورودی های دیجیتال از منبع تغذیه داخلی 24 ولت و در صورت کم بودن این کلید برای فعال سازی ورودی های دیجیتال از منبع تغذیه 24 ولت خارجی استفاده می شود.

در سوئیچ موقعیت ترمینال هوش مصنوعی، اگر این کلید در سمت چپ باشد، با اتصال منبع جریان 0 تا 20 میلی آمپر به این ترمینال، می توان فرکانس درایو را تغییر داد و اگر این کلید در سمت راست باشد، توسط اتصال منبع ولتاژ 0 تا 10 ولت به این ترمینال ترمینال را می توان برای تغییر فرکانس اینورتر استفاده کرد.

درایو iP5A شرکت LS دارای پورت ارتباطی RS-485 بوده و از پروتکل ModBus RTU پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال به شبکه های صنعتی مختلف مانند Modbus TCP، CCLink، CANOPEN، DEVICENET، PROFIBUS و ... را دارد که باید جداگانه خریداری شود. 

 

خرید اینورتر از سایت آرکا اینورتر 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.