نماينده فروش اينورتر LS در ايران

۲ بازديد ۰ نظر

نماینده فروش اینورتر LS در ایران

گروه فنی و مهندسی سامان برق به عنوان نمایندگی فروش اینورتر LS در ایران با افتخار خدمات فروش انواع مدل های اینورتر را ارائه می دهد.

 

گروه فنی و مهندسی سامان با تیمی متخصص و مجرب به منظور ارائه قطعات با کیفیت بالا از برندهای معتبر و کمیاب در بازار تاسیس شد. این گروه از سال 1395 با اجرای کلیه فعالیت های مربوط به بخش برق جریان ضعیف و تجهیزات الکتریکی با رعایت استانداردهای جهانی و دستورالعمل های سازمان نظام مهندسی ایران در زمینه خدمات حرفه ای فعالیت می کند.

 

با تماس با ما می توانید اینورترهای مورد نظر خود را با قیمت های تایید شده و تضمینی تهیه کنید. گروه مهندسی ما تمامی مدل های اینورتر را با گارانتی معتبر ارائه می دهد. برای خرید مطمئن و خدمات تخصصی با ما تماس بگیرید.

 

معرفی اینورتر LS

 

اینورترها به عنوان وسایلی که قادر به تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب و کنترل دقیق فرکانس و ولتاژ هستند، نقش بسیار حیاتی در صنعت الکترونیک و برق دارند.

 

   یکی از برترین تولیدکنندگان اینورتر، شرکت LS کره جنوبی است که توانسته بازارهای مختلفی را به خود اختصاص دهد.

 

اینورترهای LS با تضمین کیفیت، استفاده از فناوری پیشرفته و پشتیبانی کاربر به عنوان یکی از پیشروان صنعت الکترونیک و برق شناخته می شوند.

 

اینورترهای LS از سری محصولات صنعتی برق و اتوماسیون شرکت LS هستند که با نام های Inverter AC Drive یا Inverter Variable Frequency Drive (VFD) شناخته می شوند.

 

   اینورتر LS یکی از محصولات اصلی شرکت LS در زمینه کنترل موتور و سیستم های اتوماسیون صنعتی می باشد.

 

مزایای اینورتر LS چیست؟

یکی از مزایای منحصر به فرد اینورتر LS توانایی تطبیق با طیف گسترده ای از ولتاژها است. این درایو قابلیت افزایش ولتاژ ورودی DC را تا 3000 ولت دارد.

 

خروجی AC آن نیز به حداکثر 600 ولت می رسد. این ویژگی باعث بهبود بهره وری انرژی و کاهش هزینه های عملیاتی می شود.

 

همچنین اینورتر LS به طور جامع برای کار با سیستم های تک فاز یا سه فاز طراحی شده است. با طراحی تک فاز و سه فاز می تواند محیط اطراف را به بهترین نحو ممکن محافظت کند.

 

   با سیستم نظارت هوشمند و نمایشگرهای گرافیکی تعاملی، هر گونه خطای شناسایی شده را می توان به راحتی شناسایی و اصلاح کرد. این ویژگی ها تضمین می کند که عملکرد درایو همیشه در حد مطلوب خود است و در صورت لزوم می توان به سرعت تعمیرات را انجام داد.

 

اینورتر ال اس سری G100 در سایت آرکا اینورتر 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.